Kdo bi sponzoriral skakalne smuči Petra Prevca?

Podpis pogodbe o prevzemu Elanovega programa v prihodnjih dneh.

Objavljeno
25. april 2016 19.55
Maja Grgič
Maja Grgič
Ljubljana – Med slovenskimi podjetji za zdaj ni velikega interesa, da bi podprli proizvodnjo skakalnih smuči, s katerimi skačejo Peter Prevc in drugi šampioni. Ta možnost je postala aktualna, potem ko je Peter Slatnar oziroma podjetje Slatnar Carbon napovedalo prevzem Elanove proizvodnje skakalnih smuči.

Slatnar pričakuje, da bodo jutri oziroma v prihodnjih dneh z Elanom podpisali dogovor o prevzemu programa. Pojasnil je, da bodo 150.000 do 200.000 evrov, kolikor jih potrebujejo za zagon proizvodnje zagotovili sami, smučke pa bodo izdelovali pod lastno blagovno znamko, ki bo nekakšna različica priimka Slatnar.

V zadnjih dneh so se pojavile tudi informacije, da bi v nadaljevanju rabili vlagatelja, ki bi nato smučke izdeloval pod svojo blagovno znamko. V ta namen se je omenjala celo Slovenska turistična organizacija (STO) in slogan I feel Slovenia. A Slatnar pojasnjuje, da ni bilo mišljeno, da bi nek vlagatelj prevzel to proizvodnjo, ampak da bi slovenska podjetja v ta posel pripeljali prek sponzorstva – neposredno ali prek smučarske zveze. Tako bi lahko po njegovih besedah sponzorirala naše najboljše tekmovalce, podjetje Slatnar pa bi zanje izdelalo smuči z njihovo blagovno znamko, seveda šele ko bi za to dobili dovoljenje od FIS. »To pomeni, da bi oni svojo znamko oglaševali in nagrajevali tekmovalce, ki bi takšno smučko uveljavljali. Nam pa bi kot proizvajalcu plačali za proizvodnjo,« pojasnjuje sogovornik.

V STO odgovarjajo, da so seznanjeni le z idejo, ne pa tudi s konkretnim predlogom o tem, zato nam odgovora o tem, še ne morejo posredovati. »O podpori same proizvodnje skakalnih smuči pa na STO ne razmišljamo,« dodajajo.

Zavarovalnica Triglav, ki je aktivno povezana s slovenskim skakalnim športom, tega ne komentira, ker je javna družba. »V okolju smo v zadnjih dneh tudi mi zasledili raznovrstne pobude, med drugim tudi to, ki jo omenjate v svojem vprašanju. Žal pa teh navedbo ne moremo komentirati.« V Mercatorju, kjer so letos poleg reprezentace podprli tudi lokalne skakalne klube. »Na podlagi dobrega sodelovanja v letošnjem letu pa bi v primeru, da bi tovrstna pobuda prišla do Mercatorja, razmisli o njeni vključitvi v našo sponzorsko strategijo,« o sponzoriranju smuči odgovarjajo v najboljšem sosedu.

Gorenja proizvodnja smuči ne zanima, v Slovenski industriji jekla o takšni naložbi niso razmišljali, na Petrolu, ki ni prisoten v nordijskih disciplinah, pa o tem prav tako ne razmišljajo.