Kofola kupila Badlove brezalkoholne pijače

Hrvaški Badel je zaradi nedonosnosti opustil proizvodnjo brezalkoholnih pijač, tri blagovne znamke je odkupila Kofola. Naro, Inko in Vočka bodo poslej proizvajali v Radenski.

čet, 04.02.2016, 20:00

Zagreb, Radenci - V sredo je družba Kofola Československo v Zagrebu s tamkajšnjo družbo Badel 1862 podpisala pogodbo o nakupu treh blagovnih znamk brezalkoholnih pijač Voćko, Nara in Inka. S tem je te tradicionalne hrvaške pijače rešila pred izginotjem, saj je Badel 1862 že koneč lanskega decembra zaprl obrat za proizvodnjo brezalkoholnih pijač in prenehal z njihovo proizvodnjo.

Badel se bo poslej ukvarjal samo z žganimi alkoholnimi pijačami in vinom, saj jim je proizvodnja brezalkoholnih pijač, ki so jo kupili pred desetimi leti, ves čas prinašala samo izgube. Da bi uresničili sanacijski program, so proizvodnjo brezalkohola, kjer je bilo zaposlenih 47 delavcev, pravzaprav morali opustiti, kot piše hrvaški Poslovni dnevnik, pa bo kupnina za blagovne znamke vodstvu Badla prišla prav za poravnavo zakonski obveznosti in obveznosti iz kolektivne pogodbe do tistih delavcev, ki so ostali brez zaposlitve.


V Kofoli pa so za razliko od Badla prepričani, da jim bodo nove tri brezalkoholne pijače v njihovem portfelju izboljšale in utrdile položaj enega od vodilnih proizvajalcev brezalkohola v Evropi, pravi generalni direktor Radenske in Kofolin manager za jadransko regijo Marian Šefčovič. Omenjene tri brezalkoholne pijače bodo poslej proizvajali v Radenski in njihovo prodajo iz Hrvaške širili v Slovenijo in druge države regije, ki jo obvladuje Kofola.
Kofola oziroma Radenska je že decembra lani od Badla 1862 pred zaprtjem njihove proizvodnje brezalkoholnih pijač prevzela polnjenje in prodajo pijač Pepsi za hrvaški trg, zato je bil nakup treh blagovnih znamk po njihovem prepričanju logičen nadaljnji korak.


»Veseli smo nadaljevanja poslovnega odnosa z družbo Badel 1862, saj v jadranski regiji vidimo velik potencial, še posebej na hrvaškem trgu, in to je naš nov korak na poti oblikovanja celovitega portfelja brezalkoholnih pijač v regiji. Upravljanje blagovnih znamk z bogato zgodovino in tradicijo je posebnost Kofole,« je včeraj dejal Marian Šefčovič in dodal, da nameravajo v regiji narediti še več takšnih korakov. »Kot poudarjamo že od začetka, je Kofola v širitev usmerjeno podjetje in jadranska regija nas izrazito zanima, saj v njej vidimo velike možnosti razvoja in rasti.«


Na naše vprašanje, ali se Kofola zanima tudi za odkup blagovnih znamk brezalkoholnih pijač pivovarn Laško in Union, ki sta sedaj v lasti Heinekena, so iz Radenske odgovorili, da o morebitni prodaji teh znamk še nič ne vedo, a se bodo o možnostih nakupa pozanimali, če bodo res naprodaj.


Zaradi kotiranja delnic Radenske na praški borzi nam vodstvo konkretnih številk o lanskoletnih poslovnih rezultatih včeraj še ni moglo razkriti, sporočili pa so, da so z rezultati zadovoljni, saj so zabeležili pozitivno rast vseh kazalcev.

Prijavi sovražni govor