V Kofoli so sicer zadovoljni tudi z blagovno znamko energijskih pijač Semtex, katere prodaja se je po nedavnem preoblikovanju povečala za več kot deset odstotkov, so danes sporočili iz češke družbe.
Dobiček iz poslovanja skupine se je medtem znižal za 18,6 odstotka na 973.000 evrov, denarni tok iz poslovanja (EBITDA) pa se je povečal za 6,4 odstotka na 5,7 milijona evrov.
Padec prodaje na Poljskem
Nekoliko nižji operativni dobiček je posledica padca prodaje na Poljskem, kjer se skupina usmerja v krepitev lastnih blagovnih znamk.
Skupaj z novimi trgi, kot je slovenski, je Kofola dosegla rast tudi zaradi večjega povpraševanja domačih kupcev. Tako ženske kot moški so na Češkem za Kofoline izdelke letos v povprečju porabili kar 27 odstotkov več.
Tudi tako imenovana direktna distribucija, ki jo je skupina vzpostavila lani, postaja čedalje pomembnejši dejavnik, pravijo v družbi.
Na Češkem kljub konkurenci dobro
Kljub cenovnim pritiskom konkurence in trgovskih verig skupina na Češkem dobro posluje, k čemur prispevajo novi proizvodi, kot so voda Rajec za dojenčke, šipkova energijska pijača Semtex in pijača Kofola z okusom lubenice v pollitrskem pakiranju. Različne kampanje, ki spodbujajo zdrav način življenja, pa ugodno vplivajo na poslovanje 63 UGO barov s svežimi sokovi, katerih prodaja se je povečala za več kot polovico.
V Kofoli so s poslovanjem v prvem trimesečju zadovoljni, saj, kot pravi glavni direktor Jannis Samaras, to obdobje zanje ni najpomembnejše. »Za proizvajalce brezalkoholnih pijač je najpomembnejša poletna sezona in mi smo nanjo pripravljeni,« je zagotovil.
Kofola bo letos izplačala višje dividende, kot je bilo sprva napovedano v investicijskem prospektu. Za dividende bo namreč namenila 5,5 milijona evrov.