Krater najemnik blagovnih znamk Dela Revij

Skupina Krater je novi najemnik blagovnih znamk Dela Revij, je potrdila NKBM.

Objavljeno
19. avgust 2011 11.45
Posodobljeno
19. avgust 2011 11.46
Nejc Gole, gospodarstvo, A. V. B., Delo.si
Nejc Gole, gospodarstvo, A. V. B., Delo.si

Ljubljana -  Finančne podrobnosti posla niso znane, saj jih NKBM, kot so zapisali v sporočilu za javnost, »v skladu z Zakonom o bančništvu, ki finančnim družbam prepoveduje razkrivanje odnosov s svojimi komitenti ter v skladu z dobrimi poslovnimi običaji, ne bomo podrobneje komentirali.« Krater pa je dal Novi KBM pisne zaveze, da bo ohranil delovna mesta in bo izdajal vse edicije.

Skupina Krater in NKBM, ki je zaplenjene blagovne znamke prenesla na hčerinsko družbo KBM Leasing, sta po naših informacijah dosegli dogovor o najemu blagovnih znamk za 10 let z možnostjo predčasne prodaje.

Bojda pa utegne banka iztržiti več kot bi na dražbi, ko je blagovne znamke ponujala za 10,1 milijona evrov. Po naših neuradnih informacijah je Krater dal približno 1,2 milijona evrov licenčnine letno. V 10 letih bi tako banka zaslužila približno 12 milijonov evrov, kar je več, kot če bi bi blagovne znamke prodala na držabi po izklicni ceni 10,1 milijona evrov.

Po naših podatkih je pogajanja na strani Kraterja vodil Marko Odlazek, sicer brat direktorja Kraterja Martina Odlazka. Direktor Dela Revij Matej Raščan pri prodaji ni sodeloval.

Imajo dolgoletne izkušnje

Kot so za STA izpostavili v skupini Krater, imajo dolgoletne izkušnje in znanja ter interes, da blagovne znamke Dela Revij nemoteno izhajajo tudi v bodoče, saj bodo »obogatile spekter naših dosedanjih edicij in bralce dnevno bogatile z raznovrstnimi koristnimi informacijami in razvedrilnimi vsebinami«.

Poudarili so, da so bili v verigi priprave revij Jane, Naše žene, Lady, Kiha, Eve, Anje, Obrazov, Smrklje itd. do bralcev in naročnikov, vsa leta zanesljiv in zaupanja vreden partner pri grafičnem oblikovanju in tisku revij, zato od danes dalje še lažje zagotavljajo nemoteno izdajanje edicij Delo revij.

»Zavedamo se, da brez ustvarjalcev medijskih vsebin revije ne morejo izhajati, zato je ena naših prvih nalog, da se z njimi dogovorimo o nadaljnjem delu,« so še zapisali v sporočilu in dodali, da pričakujejo, da bodo lahko z današnjim dnem naročniki in bralci po utečenih poteh dobili revije.

Krater v lasti bratov Odlazek

Skupina Krater je nastala iz Salomonovega Oglasnika, danes pa poleg tega izdajajo še Dolenjski list, športni dnevnik Ekipa, reviji Avtomanija in Top šport ter ugankarske revije Slikovne križanke, Salomonov ugankar, Čvek v križankah, Ugankarski izziv in Salomonov Genialec.

Radijsko mrežo Skupine tvorijo Radio Aktual, Radio Aktual 07, Radio Veseljak, Radio Veseljak Lisca, Radio Salomon, Radio Studio, Radio Studio D in Radio Kum Trbovlje.

Na medijskem področju zaposlujejo več kot 130 redno zaposlenih ter več honorarnih sodelavcev.

V tiskarski diviziji Kraterja so vključene družbe Korotan, Studio Luksuria, SET - ta tiska edicije Delo Revij -, Delo TČR, Ma-tisk in Kočevski tisk.

V papirno-predelovalno divizijo pa sodijo družbe Papir servis, Grafik, Grafik Zagreb, Lepenka in Papir servis prevozi.

Skupina Krater je leta 2009 (podatki za lani niso znani) ustvarila 100,5 milijona evrov prihodkov in 72.990 evrov dobička. Večinski lastnik Kraterja je s 64 odstotki družba Eurofit, ki jo obvladuje direktor Kraterja Martin Odlazek. Njegov brat Marko ima v Kraterju 21,4 odstotka.