Lidlovih prvih pet let v Sloveniji

Začetnim 15 trgovinam se je v petih letih pridružilo še nadaljnih 25 poslovalnic po celi državi.

Objavljeno
29. marec 2012 19.41
Silva Čeh, gospodarstvo
Silva Čeh, gospodarstvo
Ljubljana - Trgovina Lidl je v Sloveniji že pet let in v tem času se je začetnim 15 trgovinam pridružilo še nadaljnih 25 poslovalnic po celi državi, v njih pa dela več kakor 1000 ljudi. Mrežo bodo letos širili na območju Osrednje Slovenije, na Primorsko in na Dolenjsko in tako ostali pomemben trgovec in zaposlovalec v Sloveniji.

V Lidlu so prepričani, da njihovi kupci pri odločitvi za njihove izdelke izbirajo zlasti med ustreznim razmerjem med kakovostjo in ceno. V Lidlu pravijo, da dajejo prednost tistim dobaviteljem, ki zmorejo dolgoročno zagotavljati mednarodne kakovostne standarde. Sicer pa tudi v Lidlu sledijo mednarodnim trendom - kupovati domače ali v lokalnem okolju narejene izdelke -, zato se Lidl Slovenija trudi na svoje police uvrstiti izdelke nacionalnih proizvajalcev.

V Lidlu Slovenija pravijo, da na različne načine skrbijo za svoje sodelavce, utrjujejo vezi med njimi in okoljem, saj so z nekaterimi akcijami tudi družbeno odgovorno podjetje, vsak mesec med drugim izbirajo tudi najboljšo poslovalnico, imajo tudi svoj časopis Štacunar, so pokrovitelj projektov Zlata nit in Kariera itd.