Ljubezen do kave je postala posel

V nedeljski oddaji Štartaj, Slovenija! smo spoznali že peto od osmih podjetniških zgodb nove sezone - v Sloveniji praženo kavo Iconic Speciality Coffee.

pet, 10.11.2017, 08:10
Izdelki letošnje sezone so dobili prostor na posebnih policah Štartaj Slovenija v vseh megamarketih Interspar, vi pa priložnost, da jih spoznate. Bodite del njihove zgodbe in jih podprite z nakupom. Lanske uspešne podjetnike pa najdete na rednih policah megamarketov INTERSPAR in na rednih policah izbranih trgovin SPAR!

Slovenci sicer nismo tako strastni kavopivci kot Italijani, a vseeno cenimo skodelico tega črnega opoja. Tisti, ki se s kavo ukvarjajo poklicno, vam bodo povedali, da je pridelava kave in priprava skodelice prava znanost. Zgodba dobre kave se začne v nasadu kavovca, ki zahteva posebne mikroklimatske razmere, nadaljuje v pražarni, kjer skrbno izberejo mešanico kav, ki jo pražijo. Piko na i dobri skodelici kave da še izkušeni barista, ki pripravi kavo upoštevajoč vsa pravila.

Najprej hobi

Ljubitelja kave sta tudi starša štiriletne deklice Valentina Radič in Gregor Gazvoda, ki skupaj živita že 12 let. Njuna ljubezen do kave ju je pripeljala do lastne pražarne in blagovne znamke t. i. speciality kave Iconic. Še preden sta sploh pomislila na posel, sta imela doma že vse aparate za praženje in pripravo kave. Gregor je pogosto obiskoval različne tuje mikro pražarne, iskal znanje in ga prinašal domov ter spotoma navduševal še Valentino.

Pred tremi leti sta se znašla na razpotju: Gregor je moral začeti razmišljati o postopnem zaključku športne kariere in vrnitvi v domači klub, da bi tako več časa preživel z družino. Valentini pa se je v tem času iztekal porodniški dopust in je razmišljala o vrnitvi v službo. Tako se je novembra 2014 prijavila na razpis projekta Podjetno v svet podjetništva (4-mesečna priprava na lansiranje lastnega izdelka oz. ideje na trg), o katerem ji je navdušeno pripovedovala prijateljica, ki je že končala takšno izobraževanje.

Nista prodajalca

Valentina je imela veliko idej, s katerimi bi se lahko prijavila na razpis, a na koncu se je odločila za posel s kavo. Valentina se spominja, kako Gregorju ta ideja sprva ni bila všeč, saj je menil, da nista prodajalca ampak ljubitelja kave. Zato je bil prav to, ali bosta znala kavo prodati, njun največji strah. Na področju kave je konkurenca močna, četudi velike korporacije prodajajo komercialno kavo, ki ni neposredna konkurenca njuni kavi. A na koncu gre v obeh primerih za kavo. Njuno zgodbo smo spoznali v peti oddaji Štartaj, Slovenija!, ki nastaja v sodelovanju med partnerji Sparom Slovenija, medijsko hišo Pro Plus in marketinško agencijo Formitas ter novima partnerjema letošnje sezone Fordom Slovenija in NLB.

Iconic Speciality Coffee

Iconic je visokokakovostna kava (100% arabica), pražena v Sloveniji. Najkakovostnejša kavna zrna rastejo samo v posebnih mikroklimatskih razmerah nad 1000 m nadmorske višine. To jo uvršča v sam vrh najboljših kav na svetu, ki obsega zgolj 9-13% svetovne proizvodnje kave. Zaradi skrbnega ročnega obiranja in strokovnega praženja lahko v kavnih zrnih Iconic okusite edinstvene okuse, ki poudarjajo naravno aromo vsakega kavnega zrna. Ob pitju kave se boste zato sprehodili med čokoladnimi, zemeljskimi, lešnikovimi, sladko-sadnimi in cvetnimi okusi.

Izbirate lahko med kavnimi zrni iz treh držav. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Honduras, vas bo razvajala s priokusom po praženih mandljih, karameli, čokoladi ter sadni noti breskve in rumene slive. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Etiopija, vas bo nežno začarala z notami rumenega sadja, karamele in zelišč. Kava, pripravljena iz kavnih zrn Brazilija pa vas bo prepričala s polnim, intenzivnim okusom in z aromo temne čokolade, mandljev in rumenega koščičastega sadja. Vašo najljubšo kavo Iconic, lahko kupite v zrnih ali že mleto, pripravite pa si jo lahko na vam najljubši način. Primerna je za turško kavo, espresso, french press in druge načine priprave.

Povezane novice

Priložnost za posel v domačem kraju
3. november ob 12:00
V nedeljski oddaji Štartaj, Slovenija! smo spoznali četrto od osmih podjetniških zgodb nove sezone - ekološki pralni prašek Odori.