Matevž Medja oglaševalska osebnost leta

Medja iz Gigodesigna in Simobil prejmeta stanovsko nagrado za posebne oglaševalske dosežke.

Objavljeno
28. marec 2014 15.20
sof
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Portorož − Za oglaševalsko osebnost leta je izbran direktor in partner agencije Gigodesign Matevž Medja. Kot so zapisali v utemeljitvi, je Medja zadnje leto zaznamoval z ustanovitvijo pospeševalnika Design Forward − projekta, ki mladim podjetjem z interdisciplinarno podporo pomaga pri razvoju in lansiranju izdelkov na trg. Gre za inovativen, celovit pristop k razvoju podjetništva in ustvarjanju dodane vrednosti, pri čemer je načrtovalska, oblikovalska in komunikacijska podpora ključna.

Medja po načelu »lead by example« z lastnim zgledom ustvarja pogoje za povečevanje vrednosti podjetij in pri tem poudarja vlogo in pomen tržnokomunikacijske stroke ter jo tako postavlja na mesto, ki ji nedvomno pripada.

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.

Inovativno, hrabro, presenetljivo

Zmagovalka izbora tradicionalne letne stanovske nagrade oglaševalec leta, tokrat za leto 2013, ki jo prav tako podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, pa je Si.mobil. Ta si je nagrado prislužil, ker je tudi v letu 2013 deloval inovativno, hrabro, presenetljivo, odločno in brezkompromisno, ko gre za kakovost, preudarno in predano, s pravo mero razuma in srca. Ključno zavedanje pomena kulture in korporativnih vrednot pomeni izjemno osnovo, da lahko zaposleni razvijajo svoje potenciale. Pomeni zaupanje ključnim kadrom, da imajo možnost in odgovornost odločanja. Pomeni zavedanje pomena razvoja, inovativnosti in kreativnosti. Pomeni udejanjanje odločitve za trajnostni razvoj s filozofijo Re.misli.