Ime dneva: Z električno rolko navdušili v Nemčiji

Za izdelek se zanimajo distributerji v Franciji, Nemčiji in Veliki Britanij. Iščejo investitorja za prodor na druge trge.

Objavljeno
11. marec 2016 17.28
Barbara Pavlin
Barbara Pavlin

Ljubljana – Doma bodo na leto verjetno prodali nekaj primerkov karbonske deske, zato ciljajo na Evropo, v začetku na Nemčijo, Francijo in Anglijo. Zanimajo jih tudi drugi trgi, zato iščejo distributerje ali investitorje, ki bi jim omogočili prodor v tujino.

Marko Pohlin je pred tremi leti kupil rolko longboard in ker je bolj tehnične narave je takoj videl, da bi lahko naredil različico z motorjem. Pregledal je ponudbo na trgu in ugotovil, da ni dovolj dobra, da bi se dalo stvar narediti bolje. »Najprej sem naredil prototip, s katerim smo se vozili. Odzivi so bili zelo dobri, zato smo se odločili, da naredimo izdelek, ki bi bil primeren tudi za širšo množico,« o razvoju rolke Revoll razlaga Pohlin.

Z električno karbonsko rolko so se konec januarja predstavili na mednarodnem sejmu športne opreme ISPO v Münchnu. Tja so bili povabljeni kot finalisti natečaja Brand New, največjega tekmovanja za zagonska podjetja s področja športne opreme. Za natečaj so morali pripraviti triminutni video, na podlagi katerega je strokovna komisija izbrala 50 najbolj inovativnih izdelkov, ki so se predstavili na sejmu.

Odlični odzivi preizkuševalcev

Odzivi obiskovalcev iz Evrope, ZDA in Dubaja, ki so izdelek tudi preizkušali, so bili odlični. »Iskali pa smo ljudi, ki bi nam omogočili distribucijo izdelka na tujih trgih. Dobili smo tudi nekaj kontaktov, s katerimi se že pogovarjamo za nadaljnje korake,« razlaga Pohlin.

Desko bodo začeli prodajati maja. Kot rečeno pa iščejo distributerje za tuje trge. Razvoj so financirali sami, pa tudi držijo se načela, da čim več naredijo v lastni režiji. Za nastop na tujih trgih bo treba urediti še nekaj birokracije. »Na primer za vstop na trg ZDA potrebujemo distributerja, ki bo pripravil papirje za njihov trg, kar pa za seboj potegne velike finančne vložke. Tako zaenkrat ciljamo na evropski trg. Smo pa odprti tudi za investitorje, ki bi nam pomagali vstopiti na druge trge,« razlaga Pohlin. Doma bodo verjetno prodali nekaj primerkov na leto, zato ciljajo na Evropo, v začetku na Nemčijo, Francijo in Anglijo.

Kupec jo lahko priredi svojemu okusu

Deska, s katero se lahko prevozi 40 kilometrov in doseže največja hitrost 50 kilometrov na uro, je karbonska, s čimer so zmanjšali težo. Imajo podizvajalca, ki jim izdeluje podvozje. »Kupimo samo motorčke, baterije in kolesa, ostalo naredimo sami. Naš moto je, da vgrajujemo samo najboljše elemente. Ostali izdelki, ki so na trgu, imajo vgrajene večinoma dele s Kitajske. Mi smo želeli narediti kakovosten izdelek, ki ima tudi malo višjo ceno, ki so jo ljudje pripravljeni plačati,« pravi Pohlin.

Rolka stane 3000 evrov, vsak uporabnik pa si lahko rolko prilagodi lastni izbiri. »Pripravljeni smo za maloserijsko proizvodnjo, poudarjamo pa, da si kupec lahko po svojem okusu opremi desko,« izpostavi Pohlin. Rolka je namenjena predvsem adrenalinskim odvisnikom, in ljudem, ki imajo radi inovativne izdelke.

Novih idej je veliko

Ekipa, ki jo poleg Pohlina sestavljajo še David Mulalič, Žiga Božič, Simon Ogrinec in Anže Arko, ima že ogromno idej za naprej. Med njimi je cenejša različica rolke, pa tudi deska za vodo. A kot pravi Pohlin, so zaenkrat usmerjeni v njihov prvi izdelek. »Na sejmu smo naredili kar dober vtis, zato želimo, da veljajo izdelki Revoll za visokotehnološke in kakovostne,« poudarja Pohlin.