Mercator v prvem polletju kljub visokim investicijam z dobičkom

Skupina Mercator ustvarila 7,05 milijona evrov čistega dobička ob štirikrat višjih investicijah.

Objavljeno
30. avgust 2016 21.17
Parkirišče in obiskovalci Mercatorja Šiška v Ljubljani, Slovenija 21.julija 2016. [Mercator Šiška,Mercator,kupci,potrošniki,parkirišča,avtomobili,redarji,podjetja za varovanje,urejanje prometa]
N. Č.
N. Č.

Ljubljana - V prvih šestih mesecih letos je Skupina Mercator ustvarila 1,25 milijona evrov prihodkov iz prodaje, s čistim dobičkom 7,05 milijona evrov, kar je glede na isto obdobje preteklega leta 3,3 odstotka manj.

Razlogi za nekoliko nižje prihodke so predvsem posledica zaostrenih tržnih razmer, prenovi trgovin (delno ali popolnoma so prenovili 102), manjšemu številu trgovin v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem ter zmanjšanju števila enot v neosnovnih aktivnostih - v programih izdelkov za dom ter tekstila in lepote, saj se je število enot na trgih Slovenije in Srbije zmanjšalo za 15 odstotkov.

V Mercatorju pričakujejo izboljšanje trendov in ponovno rast tržnih deležev, potem ko so lani prodali neosnovne dejavnosti (Pekarne Grosuplje, M Holidays, Santana in Loka). Pričakujejo, da bodo še letos prodali Modiano in Intersport.

V prvem polletju je bilo na ravni Skupine Mercator za investicije namenjenih 32,3 milijona evrov, kar je za 21,6 odstotka več, kot v enakem obdobju lani.

Za dolgoročno poslovno uspešnost poleg prenove trgovin izpostavljajo investicijo v zemljišče za izgradnjo logistično-distribucijskega centra, ki bo zamenjal lani v požaru uničeno skladišče v Zalogu. Zemljišče so odkupili od družbe Slovenske železnice v višini 17 milijonov evrov, investicijska vrednost pa je ocenjena na 100 milijonov evrov. Gradnja naj bi se začela v prihodnjem letu.