Mons bo Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

Z vstopom v svetovno hotelsko verigo bo pridobila na prepoznavnosti tudi Slovenija.

Objavljeno
17. december 2013 17.17
A. S., Gospodarstvo
A. S., Gospodarstvo

Ljubljana – Ljubljanski hotel Mons se bo prihodnje leto priključil verigi Four Points by Sheraton. Družbi Starwood Hotels & Resorts Worldwide, poleg Merriota, Intercontinentala in Hiltona članica četverice velikih svetovnih hotelirskih združb, se bo Mons pridružil pod imenom Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

Osrednje vodilo blagovne znamke Four Points by Sheraton je Udobje ni zapleteno! (Comfort isn't complicated!) in jo zaznamuje storitev prilagojena poslovnim potovanjem, s poudarkom na malenkostih, so sporočili iz Monsa. Mreža Starwood ima 1.169 hotelov v skoraj sto državah ter skupno 171.000 zaposlenih, njene blagovne znamke pa so St. Regis, The Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft in Element.

Direktor Monsa Aleksander Valentin je pojasnil, da so bili letni prihodki hotela s 114 sobami, restavracijo, barom, močnim banketnim oddelkom in kongresno dejavnostjo na 850 površinskih metrih doslej med 3,6 in 3,8 milijoni evrov. Pogajanja za vstop v verigo so trajala okrog deset mesecev.

V tem času so strokovnjaki iz Starwooda temeljito preverili Mons, ki je moral nekatere stvari po natančnem planu dopolniti; posebej zahtevni so bili pri varnosti. Seveda so naredili skrbni pregled poslovanja in preverili poslovodstvo. Sama pogodba je dolga kar 150 strani. Kako pa izpolnjujejo visoke standarde bodo še naprej preverjali.

Hotel Mons je z vstopom v mrežo pridobil na prepoznavnosti, visoki standardi so obljuba gostom, da bodo dobili točno tisto, na kar so navajeni v hotelski verigi, hotel pa bo pridobil njihovo lojalnost in s tem povečano prodajo, za katero sicer skrbi tudi 33 prodajnih centrov po vsem svetu.

V Ljubljani in Sloveniji, ki je popolnoma neprepoznavna, doslej ni bilo nobene velike svetovne hotelske verige: koncept konzorcija Best Western je drugačen, veriga hotelov Kempinski pa je specifično luksuzna. Aleksander Valentin navaja, da pripravijo v hotelu Mons več kot tisoč dogodkov na leto. Uvrstitev v verigo Starwood Hotels & Resorts pa bo okrepila konkurenčni položaj hotela na lokalnem trgu in nadalje spodbudil celotno hotelsko industrijo v Sloveniji, so prepričani v Monsu.