Na avtomobilskem sejmu eCarTEC šest slovenskih podjetij

Na skupinskem nastopu v Münchnu se bodo predstavili Domel, Elaphe Pogonske Tehnologije, Etrel, GEM Motors, Kolektor Group in Oprema Ravne.

Objavljeno
19. oktober 2015 16.22
Kolektor
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

Šest slovenskih podjetij se bo skupaj predstavljalo na avtomobilskem sejmu eCarTEC 2015, ki bo od jutri do četrtka potekal v Münchnu v Nemčiji, in sicer Domel, Elaphe Pogonske Tehnologije, Etrel, GEM Motors, Kolektor Group in Oprema Ravne.

Sejem eCarTEC je za slovenske avtomobilske dobavitelje zanimiv, saj električna mobilnost predstavlja eno od treh strateških prioritet Evropske unije, kar je razvidno iz celovite iniciative za zelena vozila (Green Car Initiative). Gre za ključni sejemski dogodek v tem segmentu avtomobilske industrije, na katerem slovenska podjetja pričakujejo poglobitev sodelovanja z obstoječimi partnerji ter vzpostavitev novih povezav, prav tako je sejem priložnost za oceno položaja podjetij v primerjavi z globalno konkurenco na tem področju, so sporočili iz javne agencije Spirit, ki je tudi organizator skupne slovenske predstavitve.

Kot so zapisali, je avtomobilski sejem namenjen predstavitvi izdelkov in tehnologij s področja vozil na električni pogon, energije in infrastrukture, tehnologij za shranjevanje energije, tehnologij za pogonska sredstva in motorje, inženiringa in poddobaviteljev.

»Prednosti skupnega nastopa vidimo predvsem v možnosti sodelovanja z ostalimi razstavljavci in pa seveda v večji in bolj privlačni skupni sejemski stojnici, ki je s pravim pristopom lahko več kot le vsota svojih delov,« pravi Rok Kralj iz podjetja Etrel in dodaja, da si želijo tudi letos najti nove partnerje, čemur praviloma sledijo tudi novi posli. Sam sejem pa bodo izkoristili tudi za srečanja z obstoječimi partnerji in predstavitev njihovih novosti.

Romana Lotrič iz podjetja Domel, priložnosti za slovenska podjetja v tem segmentu vidi povsod, kjer je prisotna potreba po elektrifikaciji, saj je ta trend v porastu, priložnosti pa ogromno. Skupinski nastop se ji zdi smiseln predvsem zaradi cenovno dostopnejšega razstavljanja in izmenjave izkušenj s kolegi iz drugih podjetij. Letos se sejma udeležujejo zaradi predstavitve izdelkov in tehnologij, ki pripomorejo k elektrifikaciji vozil, želijo pa si navezati čim več novih poslovnih kontaktov in s tem tudi novih poslovnih priložnosti.

Podobno razmišlja tudi Laura Podgornik iz podjetja Kolektor, ki v segmentu elektromobilnosti vidi priložnosti za slovenska podjetja v izdelkih z več dodane vrednosti, slovenska podjetja pa so lahko tudi dobri razvojni partnerji. »Največja prednost skupnega nastopa je pomoč pri organizaciji in sofinanciranje nastopa, od katerega poleg predstavitve novosti pričakujemo nove poslovne kontakte in izmenjavo informacij na področju e-mobilnosti,« poudarja Podgornikova.

V letu 2014 se je na sejmu eCarTEC predstavilo 463 razstavljavcev iz 28 držav, obiskalo pa ga je več kot 12.000 obiskovalcev.