Skupina Mercator je v letošnjem prvem šestmesečju padla v rdeče številke, saj je obdobje sklenila s 16,5 milijona evrov izgube. V upravi padec dobička pripisujo več dejavnikom, tudi čedalje slabšim pogojem poslovanja na trgih, kjer je Mercator prisoten; poleg Slovenije so to še Hrvaška, BIH, Srbija, Albanija, Bolgarija in Črna Gora.
Podrobnosti pripravljene strategije niso znane, po napovedih pa predlog predvideva zniževanje stroškov in načrte za rast na trgih, kjer je družba navzoča. Nova uprava je sicer že ob svojem nastopu oblikovala več sklopov protikriznih ukrepov. V prvem gre za 50 ukrepov za racionalizacijo stroškov s takojšnjimi učinki. Druga faza bo zmanjševanje stroškov v komerciali, marketingu, logistiki, imela bo dolgoročnejše učinke, končana pa bo septembra. V tretji, ki se bo začela resno izvajati leta 2013, pa bodo strateški in taktični ukrepi.
Nadzorniki bodo danes najverjetneje govorili tudi o projektu monetizacije nepremičnin. Ker je sočasno v teku tudi deveti poskus prodaje Mercatorja, je uprava nedavno pozvala lastnike, naj uskladijo oba postopka. Če bodo lastniki začeli s postopkom prodaje Mercatorja, bo moral Mercator projekt monetizacije najverjetneje prekiniti, in tudi obratno.