Nobene ponudbe za Adrio Airways Tehnika

Adrii Airways se odpirajo vrata, da v Adrio Airways Tehnika ponovno vstopi kot lastnica.

Objavljeno
24. maj 2012 19.48
Aleš Stergar, gospodarstvo
Aleš Stergar, gospodarstvo

Ljubljana - Dan pred jutrišnjim iztekom javnega poziva, s katerim PDP in Aerodrom Ljubljana iščeta kandidata za lastništvo Adrie Airways Tehnika, nista dobila še nobene ponudbe. Sta pa lastnika na skupščini ugotavljala, da je bilo pri čiščenju bilanc in sanaciji Adrie Airways Tehnika veliko narejenega in da ima družba prihodnost. Zato se bosta potrudila, da Adrii Airways Tehnika omogočita zaključek poslovne sanacije in da se vzpostavi normalno poslovanje.

Poslovodstvu Adrie Airways Tehnika naj bi bilo tudi dopuščeno, da odloči in pozove k višini in časovnici dokapitalizacije, ki jo lahko opravita sedanja lastnika ali pa tudi kdo tretji, lahko tudi s stvarnim vložkom. Prevedeno to pomeni, da se odpirajo vrata, da v Adrio Airways Tehnika kot lastnica spet vstopi Adria Airways, ki je sicer prednostni kupec.

»Adria Airways posluje v okvirih programa prestrukturiranja,« se strinjajo po četrtletnem pogovoru s poslovodstvom Adrie Airways v Agenciji za upravljanje kapitalskih naožb (AUKN) in hkrati upajo, da bodo izgubo iz zimske sezone poleti sanirali tako, da bo na načrtovani ravni.

Pri zniževanju operativnih stroškov je Adria Airways že uspešna, še bolje pa naj bi bilo v prihodnjih mesecih. Družba mora optimizirati floto, povečati prodajo in prenoviti dogovore z boljšimi pogoji o sodelovanju s partnerskimi letalskimi družbami.

V AUKN so tudi zapisali, da mora Adria Airways »spremeniti percepcijo uporabnikov, da je drag letalski prevoznik, kar če primerjamo vse stroške, ki jih obračuna konkurenca, v večini primerov sploh ne drži«.

Za uspešno izvedbo vseh sanacijskih ukrepov se mora izboljšati tudi poslovno okolje na katerega pa nima neposrednega vpliva. Zaradi nadpovprečno visokih stroškov priletne takse sta manj konkurenčna tako ljubljansko letališče kot Adria Airways. Cena goriva na ljubljanskem letališču je skupaj z vsemi z gorivom povezanimi stroški višja kot na letališču na Dunaju in to kljub dejstvu, da se obe letališči oskrbujeta s strani istega dobavitelja preko Luke Koper, so zapisali v AUKN.