Revije Reader's Digest raziskavo najbolj zaupanja vrednih znamk v Evropi izvaja že dvanajst let, od tega je Slovenija vključena že šesto leto zapored. Raziskava, ki poteka v 15 državah, omogoča tudi medkulturne primerjave, saj je 20 kategorij skupnih, preostale pa so izbrane lokalno. Po vsej Evropi so anketiranci imenovali več kot 114.000 različnih blagovnih znamk, ki jim zaupajo, v Sloveniji 7958.
Slovenci brez zaupanja v politike
Okrnjeno je zaupanje v evro. Med vsemi državami 61 odstotkov ljudi malo ali sploh ne zaupa evru. Na Češkem je takih kar 84 odstotkov. Povprečno zaupa evru 35 odstotkov vprašanih, v Sloveniji 47 odstotkov. Najmanj zaupamo vladi, oglaševalcem in pravnemu sistemu. Med poklici najbolj zaupnja vredni v 15 državah ostajajo gasilci (pri nas jim zaupa kar 95 odstotkov anketirancev). V Sloveniji jim sledijo piloti in medicinske sestre. V vseh državah, razen v Švici in na Švedskem, politikom manj zaupajo kot prodajalcem avtomobilov. V Sloveniji jim zaupa le dva odstotka ljudi, najmanj od vseh poklicev.
Nivea najboljša v šestih državah
Nivea v kategoriji negovalna kozmetika za kožo ostaja najbolj zaupanja vredna blagovna znamka v vseh 15 državah. Nokia je obdržala prvo mesto med mobilnimi telefoni v 14 državah. Le v Franciji je zmagal Samsung. Nivea je najboljša v šestih državah med izdelki za nego las, letos tudi v Sloveniji. V kategoriji ličila je letos pri nas zmagala francoska hiša L'Oreal.
Najbolj zaupanj vredne blagovne znamke 2012 v Sloveniji so Renault, Gorenje, HP, Nokia, Mobitel, Canon Kompas, banka NLB, Mastercard, Zavarovalnica Triglav, Siol, Petrol, Cedevita, Lekadol, Lekadol Plus C, Nivea (v kategorijah negovalne kozmetike za lase in za kožo), L'Oreal, Ariel, Nestlé (kosmiči za zajtrk), sokovi Fructal, Lego, Zala, Laško pivo, kava Barcaffe, Ljubljanske mlekarne (mleko), Rama, nakupovalni centri Mercator, ležišča Dormeo, barve za dom Jupol, KD, Telekom Slovenije, Pop TV, Val 202, Slovenske novice, Lesnina (pohištvo), Radenska, čaji 1001 cvet, Orbit in AJM.