Ljubljana – Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji so bile v tretjem letošnjem četrtletju spet Slovenske novice; sledila sta jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je še vedno najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, za njim sta Nedelo in nedeljska izdaja Slovenskih novic.
To so najnovejši podatki o nakladah tiskanih medijev, ki jih analizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). Skupna prodana naklada vseh dnevnih časopisov je v tretjem četrtletju nižja za 7,5 odstotka, kot je bila v istem obdobju lani. Letni padci v letih 2012 (8,5 odstotka) in 2013 (10,3 odstotka) so sicer največji od leta 2005, letos pa po devetih mesecih (8,4 odstotka) kaže, da bo padec manjši kot leta 2013.
Prodana naklada Dela je bila v primerjavi s tretjim kvartalom 2013 nižja za 7,8 odstotka. A ta padec je bil manjši kot pri konkurenci, Dnevniku (12,6 odstotka) ali Financah (13,4 odstotka; če upoštevamo še elektronske izvode je padec nižji, 7,5 odstotka) in Večeru (8,5 odstotka). Sta pa Finance in Večer najuspešnejša v prodaji elektronskih izvodov. Finance prodajo več kot dvakrat več elektronskih izvodov kot vsi drugi založniki skupaj. Delo je v drugem četrtletju sicer povečalo število prodanih elektronskih izvodov (za 13 odstotkov).