Paloma zmanjšuje dolg in načrtuje rast

Lani so prihodke povečali za 3 odstotke, letos naj bi jih za 4 odstotke.

Objavljeno
30. januar 2015 19.12
Silva Čeh, gospodarstvo
Silva Čeh, gospodarstvo

Sladki Vrh - Nadzorni svet družbe Paloma se je seznanil s poročilom o nerevidiranih poslovnih rezultatih v letu 2014, po katerem so ustvarili 86,8 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je 3 odstotke več kot v letu 2013, in dosegli rezultat iz rednega poslovanja 3,46 milijonov evrov, kar je 236 odstotkov več kot v letu 2013. Za leto 2015 načrtujejo čiste prihodke od prodaje visoke nad 90 milijonov evrov, kar je 4 odstotke več kot leta 2014, rezultat iz rednega poslovanja pa v višini 4,2 milijona evrov.

Skupno zadolženost do dobaviteljev so uspeli zmanjšati za več kot 2 milijona evrov, zapadle obveznosti do dobaviteljev pa za več kot 3 milijone evrov.

Paloma je v letu 2014 proizvedla nekaj več kot 68.000 ton papirja, kar je za 8 odstotka več kot v letu 2013 in proizvedla za 4 odstotka več konfekcije kot v letu 2013 ter presegla načrtovan načrt, od tega je izvozila 83 odstotkov. Z osredotočanjem na prodajo in trženje blagovne znamke Paloma in s prenovljenimi izdelki toaletnega papirja in robčkov Paloma Sensitive Care ter s kuhinjskimi brisačami Paloma Super care Profood in Prowindow so na strateški trgih uspeli povečati prodajo, tudi do 30 odstotkov v Srbiji in 20 odstotkov na Hrvaškem. Hkrati s prenovo izdelčne blagovne znamke so z namenom enotnega nastopa na trgih posodobili tudi korporativno podobo Palome, s čimer bodo še okrepili moč lastne blagovne znamke. S prenovo asortimenta bodo nadaljevali tudi v letu 2015. Z osredotočanjem na strateške trge bodo še povečevali tržne deleže, predvsem na trgih Južne in Vzhodne Evrope, kjer načrtujejo povečanje prodaje za 7,2 odstotka.