Pametna plastika za ves svet

Podjetje Skaza na območju propadlega Vegrada načrtuje potrojitev prihodkov.

Objavljeno
19. september 2016 22.06
Brane Piano
Brane Piano

Velenje – Podjetje Skaza, ki je spomladi skrajšalo naziv iz Plastika Skaza, je med Selom in Pako pri Velenju od Vegrada v stečaju odkupilo 35.000 kvadratnih metrov zemljišč vključno z opuščenimi Vegradovimi halami, do prihodnjega leta pa bo podjetje v območje za obnovo hal in vzpostavitev proizvodnje za pohištveno industrijo v njih investiralo tri milijone evrov.

Laura Rednak, izvršna direktorica Skaze, pravi, da bodo proizvodnjo odprli v začetku prihodnjega leta, ko podjetje praznuje 40 let delovanja. Graditi so začeli letos, doslej pa so uredili prostore in preselili večji del uprave. Ta čas še postavljajo celotno novo proizvodnjo za pohištveno industrijo, ki jo bodo vzpostavili kot del vitke proizvodnje – celično proizvodnjo. Ta, poenostavljeno, predstavlja organiziranost proizvodnje v posamezne sklope oziroma celice, ki lahko glede na stopnjo podobnosti tehnologije izdelave v posameznih proizvodnih fazah izdelujejo različne izdelke.

Razvoj novih generacij izdelkov

»Ostale proizvodnje ostajajo na lokacijah, kjer so zdaj,« dodaja Rednakova. V Skazi zaradi nove proizvodnje ne načrtujejo večjega obsega novih zaposlitev.

Podjetje Skaza tudi letos povečuje prihodke. Ti se bodo z lanskih 32 milijonov evrov predvidoma povečali na 35 milijonov evrov, obenem pa so izboljšali kazalnike poslovne uspešnosti in dobičkonosnosti ter povečali investicije v tehnološko opremo in izdatke za izobraževanje kadra.

O razlogih za povečanje prihodkov izvršna direktorica Skaze pravi, da pri nekaterih dosedanjih kupcih ohranjajo obseg poslovanja, z nekaterimi pa sklepajo pomembna strateška sodelovanja na področju razvoja novih generacij izdelkov ali vpeljave bio in recikliranih materialov.

»Novost je letos vstop v avtomobilsko industrijo, kjer svoje poslovanje nadgrajujemo s tremi novimi kupci na globalni ravni,« dodaja.

Podjetje je v skladu s svojo vizijo prenovilo tudi svojo korporativno blagovno znamko, ki se zdaj imenuje Skaza – smart plastic. »Zlagoma se iz proizvodnega spreminjamo v tržno podjetje, naš cilj pa je umestiti se med vodilna evropska podjetja v plastičarski industriji,« pravi Laura Rednak.

Da leta 2020 želijo v Skazi doseči 100 milijonov evrov prometa, svojo priložnost in prihodnost pa si predstavljajo v povezovanju tehnologije z naravo in razvoju inovativnih izdelkov, ki ljudi povezujejo z naravo.