»Podpis pogodbe pomeni zaključek prodajnega postopka in je osnova za ponovno prisotnost teh znamk na medijskem trgu. Pogodbeni znesek in ostala pogodbena določila so poslovna skrivnost in jih zaradi spoštovanja zaupnosti ne moremo razkriti,« so danes povedali v NKBM, lastnici KBM Leasinga, ki je v likvidaciji.
Skupina NKBM je blagovne znamke Dela Revij – med njimi Stop, Kih, Anja, Jana, Lady in Naša žena – pred štirimi leti oddala v najem družbi Salomon, nato so jih prodajali v okviru likvidacije KBM Leasinga. Imena sedaj lahko uporablja družba Princip Media Bojana Požarja.
Pečečnik denar posodil le za leto dni
Poročali smo že, da je med Požarjem in Pečečnikom izbruhnil spor. Pečečnik je za spletne Finance danes povedal, da bo ob zastavi Požarjeve hipoteke, njegovega finančnega vložka in celotnega Požarjevega deleža v Pečečnikovo korist družbi Princip Media omogočil začetek delovanja.
»V družbi ne bom sodeloval niti jaz niti moja ekipa. Če mi po 12 mesecih Požar ne bo vrnil vloženih sredstev, bom družbo prevzel v celoti. Požarju in ekipi želim veliko uspeha z željo, da bo poslovali uspešno in da bi se držal dogovora ter mi v 12 mesecih vrnil moj vložek,« je dejal in dodal, da je imel Požar srečo, »da mi ni bilo vseeno za 40 ljudi, ki jim je obljubil službo in bi v primeru mojega umika ostali na cesti«.
Skupina Media24, katere del je založniška družba Salomon, je junija začela revije izdajati pod novimi imeni (Zarja je nadomestila Jano, Zvezde Lady, Vklop Stop ...).
V NKBM pravijo, da v okviru ravnanj za zavarovanje premoženja, zaščite interesov in ugleda skupine NKBM »aktivno spremljajo tudi ravnanja nekdanjega najemnika blagovnih znamk, družbe Salomon«.
»Ta je še v teku odpovednega roka pogodbe, sklenjene s KBM Leasing, pričel istočasno izdajati konkurenčne revije oz. blagovne znamke,« so opozorili v NKBM in dodali, da so »vse te okoliščine v določeni meri prispevala h kompleksnosti prodajnega postopka blagovnih znamk Dela Revije«.
Kot pravijo, je KBM Leasing v poslovnih pogovorih zasledoval cilj maksimizacije izkupička in ohranjanja vrednosti blagovnih znamk. »Z današnjim podpisom pogodbe se uresničuje tudi cilj, da se blagovne znamke z dolgoletno tradicijo vrnejo na trg k svojim bralcem,« so zapisali.
Požar omenjenih potez Salomona in morebitnega vpliva na vrednost blagovnih znamk ni želel komentirati.