Pinterest nadgrajuje spletno nakupovanje

Od lani lahko uporabniki izdelke, ki jih zasledijo na omrežju, kupijo. Po novem na voljo nakupovalna vrečka za shranjevanje izdelkov.

Objavljeno
29. junij 2016 20.21
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Ljubljana − Družbeno omrežje Pinterest, ki je spletno mesto za objavo fotografij in idej z več kot 100 milijoni uporabnikov, dodaja funkcije, ki uporabnikom omogočajo spletne nakupe. Medtem ko lahko od lani uporabniki kupijo izdelke, ki jih zasledijo na Pinterestu, imajo po novem še nakupovalno vrečko, kjer izbrani izdelki ostanejo tudi potem, ko se odjavijo.

Medtem ko so spletni nakupi za uporabnike Pinteresta preko telefonov na voljo že od lani, družbeno omrežje vse bolj nadgrajuje svojo spletno ponudbo.

Virtualna nakupovalna vrečka na Pinterestu je zaenkrat na voljo na telefonih z operacijskim sistemom Android in za uporabnike, ki obiščejo to družbeno omrežje na računalniku. V Pinterestu pa delajo na tem, da bo storitev na voljo tudi uporabnike z Applovim operacijskim sistemom Ios in tablice.

Med novosti na Pinterestu je zaslediti tudi prenovljen profil uporabnikov, ki omogoča lažji vpogled v nove objave in kaj je v tistem trenutku na omrežju najbolj priljubljeno.

Poleg tega napovedujejo, da bodo uporabnikom omogočili, da bodo s fotografijo, ki jo bodo posneli, potem na Pinterestu našli podobne ali sorodne objave.

Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2010, se danes ponaša z več kot 100 milijoni uporabnikov, med katerimi prevladujejo ženske.