Podelili priznanja TOP 10

Planet GV je v sodelovanju z Inštitutom za izobraževalni management Sofos podelil priznanja TOP 10 - Izobraževalni management 2013.

Objavljeno
22. oktober 2013 15.39
E.R., Gospodarstvo
E.R., Gospodarstvo
Na letnem srečanju strokovnjakov za izobraževanje na Bledu se bodo osredotočili na teme o izobraževanju, ki so pomembne  v časih racionalizacije:  izobraževanje kot del kadrovske in poslovne strategije, dodana vrednost izobraževanja in prenos znanja v organizacijah.

Adriana Rejc Buhovac z ekonomske fakultete je predstavila metodološke prijeme za merjenje učinkov izobraževanja zaposlenih. O kazalniku vpliva usposabljanj na konkurenčnost podjetja - EROC (Education Return on Competitiveness) pa sta govorila Aleš Štempihar iz podjetja Askit in Matej Gal Pintar iz podjetja Energos.

Na konferenci bo Planet GV v sodelovanju z Inštitutom za izobraževalni management Sofos že tradicionalno podelil priznanja 10 slovenskim podjetjem oziroma organizacijam, ki sistematično investirajo v izpopolnjevanje in usposabljanje zaposlenih (TOP 10 - Izobraževalni management 2013).

Namen priznanj  TOP 10 je predstavitev najboljših slovenskih podjetij/organizacij, ki sistematično investirajo v znanje, hkrati pa spodbuda za še hitrejši razvoj izobraževalne prakse in zviševanje ugleda izobraževalne funkcije.

Na razpis so se lahko prijavila podjetja oziroma organizacije, ki so izpolnjevale naslednje pogoje:

izkazovanje neposredne povezanosti izobraževalne in poslovne strategije,
sistematično zbiranje novega znanja in spodbujanje odkrivanja ter prenašanje tihega znanja,
zagotavljanje zaposlenim preskušanje in širjenje na novo pridobljenega znanja,
spodbujanje izobraževanja vseh zaposlenih.

Danijela Brečko, predsednica strokovne komisije je o letošnjem izboru povedala: »Podjetja tudi v času krize vlagajo v izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. V dobrih podjetjih izobražujejo celo več kot pred krizo. Le ta so se odločila, da bodo čas zmanjšanih gospodarskih aktivnosti namenila izobraževanju in usposabljanju. Zanimivost letošnjega razpisa je, da planirajo manj, dejansko pa vložijo več. Večja poraba od plana dejansko dokazuje potrebo po novih znanjih, s katerimi bomo iz krize lahko šele izšli. V letošnjem razpisu smo prvič ocenjevali tudi dodano vrednost izobraževanja v obliki povečanih prihodkov ter v obliki prihrankov. Podjetja so glede na prejete podatke, na račun izobraževanja v povprečju povečala prihodke od prodaje za 7 odstotkov, na drugi strani pa je s pomočjo izobraževanja in uposabljanja v povprečju znižala stroške za 5 odstotkov.«