Pogum za razvoj novih izdelkov

Paradni konj Boxmarka je kolekcija zunanjega pohištva Xtreme Outdoor.

Objavljeno
19. december 2014 18.57
Erika Repovž, gospodarstvo
Erika Repovž, gospodarstvo
»Glavni recept podjetja Boxmark za uspeh na tujih trgih je razvoj novih izdelkov, odkrivanje novih panog ter vlaganja v nove strategije tudi izven Evropske unije. To, da smo pravočasno investirali v prodor na tuje trge se nam že obrestuje,« je povedal direktor usnjarskega podjetja iz Kidričevega Marjan Trobiš.

V Boxmarku bodo tudi letošnje poslovno leto zaključili bolje kot so načrtovali. Glede na leto 2013 so prihodke povečali za 14 odstotkov, kar kaže na to, da so se obrestovala vlaganja podjetja na tuje trge in v nove panoge. Njihovi glavni trgi so še vedno evropski, čeprav so vedno bolj prisotni v Severni in Južni Ameriki, na Kitajskem, v Rusiji, ter na Bližnjem in Daljnem vzhodu, kjer se dviguje povpraševanje po novih in inovativnih izdelkih. V zadnjem času v tujini najbolj uspevajo z individualnimi rešitvami v letalski in navtični industriji. Njihov paradni konj je kolekcija zunanjega pohištva Xtreme Outdoor, ki so jo razvili skupaj s Talumom in s katerio so v kratkem času uspeli s prodajo v Ameriki.

»V našem podjetju ne želimo postavljati meja inovativnosti. Če le moremo, ustrežemo vsaki želji in zahtevi naših kupcev. Prizadevamo si najti ustrezne rešitve in na koncu ponuditi izdelek vključno z razvojem, ki dosega višjo dodano vrednost. S takšnim poslovnim modelom se želimo profilirati na tržišču in se tudi razlikovati od ostalih ponudnikov na trgu,« je povedal Trobiš. Kljub temu, da smo bili v preteklih letih priča številnim propadom v usnjarskopredelovalni industriji je Boxmarku zaradi uspešnega prestrukturiranja v letu 2020 uspelo. Kljub temu, da so nekateri menili, da je bila to revolucija, je bila v bistvu evolucija. »Obrnili smo nov list v zgodovini podjetja in postali razvojni partner najprej v avtomobilski, nato pa še v ostalih panogah. Najtežji sta bili dve stvari: prepričati kupca v kakovost naših izdelkov in prepričati lastnika, da je investicija v naše podjetje in slovensko okolje upravičena.« E. R.