Predsednik uprave Polzele Marko Klemenčič je v poročilu razloge za nižje prihodke pripisal pomanjkanju obratnega kapitala, izpadu proizvodnje v avgustu zaradi blokiranih računov in pomanjkanju marketinških aktivnosti.
Po njegovih pojasnilih so v omenjenem četrtletju obiskali vse ključne tuje partnerje v Nemčiji, Avstriji in Švici ter jim predstavili novosti v prodajnem programu, se dogovorili za širitev sodelovanja z novimi izdelki, kot tudi povečanje naročil rednih izdelkov. Na domačem trgu pa je Klemenčič v začetku septembra obiskal ključne kupce, jim pojasnil trenutne razmere v družbi in se z njimi dogovoril za dobavo.
Polzela je v trimesečju analizirala tudi dobičkonosnost trgovin. »Intenzivno smo pristopili k pogajanjem za znižanje najemnin, začeli s postopki zapiranja posameznih trgovin ter nadaljevali s procesom prodaje poslovno nepotrebnih nepremičnin,« je pojasnil Klemenčič.
Dodal je še, da so se začeli tudi intenzivni pogovori o vstopu strateškega partnerja, dogovori z dobavitelji o ugodnejših plačilnih pogojih, iskanju novih kupcev in prodajnih poti ter postopno posodabljanje informacijskega sistema.