Poslovne priložnosti so na voljo, treba jih je še zagrabiti

Po kaj gredo na Expo 2015 slovenska podjetja: GoOpti bo prevažal obiskovalce, Lumar utrjeval blagovno znamko, Duol vabil nove kupce

Objavljeno
27. februar 2015 18.45
ITALY-BUSINESS/
Damjan Viršek, gospodarstvo
Damjan Viršek, gospodarstvo
Expo ni sejemska prireditev, kjer bi bilo v ospredju sklepanje klasičnih podjetniških poslov. Kljub vsemu podjetja, ki sodelujejo v pripravah na predstavitev Slovenije v Milanu, pričakujejo tudi nekatere poslovne učinke.

Izdelovalec montažnih hiš Lumar bo na Expu 2015 udeležen zelo neposredno, saj gradi naš paviljon. »Gradnja slovenskega paviljona je za naše podjetje pomembna iz več vidikov. Seveda si od tako reprezentativnega objekta in na tako pomembnem svetovnem dogodku obetamo določene komercialne učinke, ki bodo tako na italijanskem kot drugih bližnjih trgih (na primer v Švici) vidni v prihodnosti. Verjamemo, da je objekt idejno, tehnološko in izvedbeno takšne zasnove, ki bo dodatno pripomogel k večji prepoznavnosti oziroma utrditvi blagovne znamke Lumar na vseh trgih, kjer smo prisotni,« so nam povedali.

Duol, izdelovalec napihljivih balonskih konstrukcij za različne namene, bo na Expu predstavil dve novosti – rešitev za skladiščenje kmetijskih pridelkov pod baloni ter za rastlinjake, ki za obratovanje izkoriščajo vetrno in sončno energijo. »Prepričani smo, da bodo močno spremenili svetovni zemljevid gojenja zelenjave,« je o prihajajoči inovaciji povedal Dušan Olaj, direktor Duola. O tem, zakaj je zadnji Expo privlačen, pa: »Ker smo usmerjeni na globalne trge in smo v segmentu napihljivih hal prisotni na vseh celinah razen Severne Amerike in Avstralije, je Expo najkrajša pot, da nagovorimo vse potencialne kupce, ki bodo obiskali sejem. Expo 2015 ima v ospredju kmetijstvo in ekologijo, to pa je ravno tisto, kar želimo zdaj predstaviti.«

Eno od podjetij, ki vidi poslovno priložnost v tem, da obisk Expa približa slovenskemu občinstvu, je prevozniška družba GoOpti, ki že oglašuje posebno ponudbo prevozov na Expo. »Že zdaj imamo od dva do štiri odhode na dan med Ljubljano in Milanom, to pa se poleti poveča na štiri do osem. Expo se nam zdi odlična priložnost, da še povečamo število odhodov in potnikov. Expo je prvi resnično velik dogodek v bližini Slovenije, odkar obstajamo, zato smo prepričani, da se bo za obisk odločilo veliko Slovencev. V tem času bodo hoteli v Milanu zelo zasedeni in dragi, zato pričakujemo, da se bo veliko ljudi odločilo za enodnevni obisk. In ker je vožnje do tja več kot pet ur, verjamemo, da se bo veliko ljudi odločilo, da sproščeno in brez skrbi potujejo z nami,« nam je svoj poslovni izračun zaupal Marko Guček, direktor družbe GoOpti.