Presečišče: Instagram prehitel Twitter

Število uporabnikov omrežja se je povečalo, tako da je prehitel Twitter.

Objavljeno
24. december 2014 15.05
Andrej Kotar
Andrej Kotar
Priljubljeno spletno aplikacijo Instagram za skupno rabo fotografij uporablja vse več uporabnikov, zato se vrednost podjetja, ki ponuja storitve te aplikacije, hitro povečuje. V Instagramu napovedujejo, da si bodo v prihodnje še bolj prizadevali povečati prihodke od oglaševanja ter tako poskrbeli za nadaljnjo hitro rast podjetja.

Spletno aplikacijo Instagram, ki ponuja storitve družabnega omrežja ter skupno rabo fotografij in videoposnetkov, sta leta 2010 ustvarila računalniška strokovnjaka Kevin Systrom in Mike Krieger. Svojo aplikacijo sta poimenovala z zloženko iz prvih črk angleških besed »instant camera« (fotoaparat, ki takoj izdela fotografijo) in zadnjih črk besede »telegram«. Uporabnikom sta tako hotela sporočiti, da lahko posnamejo fotografijo s pametnim telefonom in jo takoj pošljejo svojim prijateljem in znancem, kakor da bi jim poslali telegram. Leta 2012, ko je Instagram uporabljalo že sto milijonov uporabnikov, je aplikacijo za milijardo dolarjev kupil Facebook, vendar je Facebookov izvršni direktor Mark Zuckerberg takrat povedal, da se bo Instagram tudi v prihodnje razvijal neodvisno pod vodstvom svojih ustanoviteljev. Število uporabnikov se je še naprej zelo hitro povečevalo in konec leta 2014 Instagram uporablja več kot 300 milijonov dejavnih uporabnikov, med njimi tudi veliko znanih osebnosti, ki delijo fotografije in videoposnetke s svojimi oboževalci. Instagram trenutno uporablja več uporabnikov kakor Twitter, poleg tega v podjetju Instagram zatrjujejo, da so njihovi uporabniki dejavnejši od Twitterjevih ter drug drugemu pošiljajo več fotografij in videoposnetkov. Zaradi hitrega povečevanja števila uporabnikov se zelo hitro zvišujejo tudi prihodki od oglaševanja, raste pa tudi skupna vrednost podjetja. Po nekaterih ocenah je podjetje menda vredno že 35 milijard dolarjev.

V podjetju Instagram pravijo, da so z odstranitvijo lažnih uporabniških računov prepričali številna nova podjetja, da so začela oglaševati pri njih. Vendar dodajajo, da še zdaleč niso izkoristili vseh možnosti za oglaševanje in da bi lahko z oglaševanjem zaslužili precej več denarja, kakor jim je to uspevalo do zdaj, zato se bodo v prihodnje še bolj trudili pridobivati nove oglaševalce in povečevati prihodke od oglaševanja. Velikopotezno napovedujejo, da se bo Instagram še dolgo časa hitro razvijal, zato bo tudi podjetje čedalje več vredno in čedalje bolj zanimivo za oglaševalce.