Prva generacija diplomantov Gorenje Create Academy

Novi izobraževalni program Korporativne univerze Gorenje povezuje Univerzo v Ljubljani ter univerzi z Nizozemske in s Švedske.

Objavljeno
17. februar 2016 19.34
Špela Kuralt
Špela Kuralt
Velenje - Skupina Gorenje je podelila prve diplome Gorenje Create Academy - Gorenjeve akademije za razvoj novega izdelka. Gre za mednarodni izobraževalni program, ki je del Korporativne univerze Gorenja, ki ima že 25-letno zgodovino.

V programu, ki so ga uvedli lani, spodbujajo inovativnost v družbi in nadgrajujejo znanja pri razvoju novih izdelkov. Pri tem sodelujejo Univerza v Ljubljani, Tehniška univerza v Delftu in švedska Tehniška univerza Chalmers.

Podelitve diplom se je v Velenju udeležil tudi rektor ljubljanske univerze dr. Ivan Svetlik. Ta je dejal, da univerza intenzivno gradi svoj tretji steber, to je skrb, da nastajajoče znanje na univerzi čim hitreje pride do uporabnikov, uporabnih idej in do komercializacije.

Tudi zato so bili veseli povabila za sodelovanje pri Gorenjevi akademiji, je dejal Svetlik: »Zgledujoč se po dobrih univerzah po svetu trdimo, da je to tisto, kar moramo delati, če hočemo, da tudi javna univerza služi namenu, za katerega je vzpostavljena: da služi svojemu okolju in tudi industrijskim in drugim organizacijam. Monopola nad znanjem nihče več nima in ta akademija je dober dokaz za to.«

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je ob današnji podelitvi diplom dejal, da je slogan nove strategije G4 - Gorenje Group Grows Global: »To pa brez iskanja novih trgov in novih poslov ter brez različnih blagovnih znamk, ki pokrivajo različne segmente trga, ne gre, še manj pa to lahko dosežemo brez inovativnosti in kreativnosti. Inovativnost in dizajn sta tudi temelja naše vizije, tako kot tudi naša kultura temelji na inovativnosti, podjetnosti in odgovornosti.«

Pomen izobraževanja

Gorenje je korporativno univerzo začelo razvijati pred več kot 20 leti z Managersko akademijo Gorenje. Pred leti so izobraževanja nadaljevali z International Business Academy Gorenje, v katero so vključili tudi sodelavke in sodelavce iz tujine, kjer je danes zaposlenih že okoli 40 odstotkov sodelavcev Gorenja.

»Znanje tako hitro zastara, da je bolj pomembno pridobiti novega sodelavca ali sodelavko, ki ima tisto pravo energijo, ki si želi napredovati in se nekaj novega naučiti in ga potem mi dodatno izobrazimo, ne le v klasičnih izobraževalnih programih, pač pa tudi v takšnih, ki smo jih skupaj s partnerji ustvarili v Gorenju,« je pomen izobraževanja opisal Bobinac.

V novi izobraževalni program v Gorenju vključujejo sodelavce s področij razvoja, oblikovanja, produktnega vodenja, vodenja blagovnih skupin, prodaje, nabave, kakovosti, proizvodnje in vse, ki sodelujejo pri ustvarjanju novega izdelka v skupini. »Zagotoviti moramo, da korporacijska kultura prežema delovanje v celotni Skupini in da se znanje naših zaposlenih enakomerno krepi. S programom Gorenje Create Academy postavljamo ne le nov mejnik v internem izobraževanju, temveč predvsem trdne temelje za doseganje sedanjih in prihodnjih strateških ciljev,« je še dejal Bobinac.

V družbi se je lani izobraževalo 76 odstotkov vseh zaposlenih, letno pa za izobraževanje namenijo okoli milijon evrov.