Prvih šest delavcev RTH začelo delati za železnice

Delo so dobili v hčerinski družbi SŽ Vleka in tehnika v Ljubljani in Dobovi. Predvidoma bo za SŽ delalo 78 delavcev RTH.

Objavljeno
15. april 2014 13.31
Vožnja tovornega vlaka od Borovnice do Sežane z dizelsko lokomotivo 20.februarja 2014. Žled je na železniški električni infrastrukturi povzročil škodo, ki bo v tem delu države dolgo onemogočala vožnjo električnih vlakov.
Ba. Pa., gospodarstvo, STA
Ba. Pa., gospodarstvo, STA
Ljubljana − Za Slovenske železnice (SŽ) je v ponedeljek začelo delati prvih šest delavcev iz Rudnika Trbovlje-Hrastnik (RTH). Ti delavci so delo dobili v hčerinski družbi SŽ Vleka in tehnika. Pet jih dela v Ljubljani, eden pa v Dobovi, so za STA danes povedali na železnicah.

Po navedbah SŽ je predviden najem storitev skupaj 78 delavcev RTH, od tega 27 delavcev še ta mesec in 51 delavcev prihodnji mesec. Te delavce bosta predvidoma najemali hčerinski družbi Vleka in tehnika ter Železniško gradbeno podjetje.

V RTH je 135 presežnih delavcev, poslovodstvo rudnika naj bi za njihove odpravnine zagotovilo tri milijone evrov.

Zasavski knapi so marca štiri dni stavkali v jami predvsem zaradi neizplačanih plač, odpravnin in nejasne vizije rudnika, ki je v zapiranju.

DZ pa je v začetku tega meseca sprejel novelo zakona o postopnem zapiranju RTH in razvojnem prestrukturiranju regije. Z novelo se zapiranje rudnika podaljša s konca leta 2015 na konec 2018, hkrati pa se RTH za letos zagotovi dodatne štiri milijone evrov. Letos in prihodnje leto se bodo nadaljevala zapiralna dela v jamskih objektih.

Zakon o postopnem zapiranju RTH in razvojnem prestrukturiranju regije je bil sprejet leta 2000, po njem bi se rudnik postopoma zaprl do konca 2012. Leta 2004 je sledila novela zakona, ki je postopno zapiranje podaljšala za tri leta. Tokratna novela rok za zaprtje tako podaljšuje še drugič.