Radenska za Kofolo močan adut

Med glavnimi razlogi za rast dobička so lansko toplo poletje in širitev z novimi pridobitvami, kot je Radenska.

Objavljeno
16. marec 2016 19.16
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Ljubljana - Češka skupina Kofola je lani glede na leto prej povečala prihodke od prodaje za 14,6 odstotka 264 milijonov evrov. Pod okriljem Kofole je od lanske pomladi tudi slovenska Radenska, ki je »močan adut jadranske regije«, so sporočili iz skupine.

Dobiček skupine Kofola iz poslovanja je na letni ravni zrasel za 33,1 odstotka na 22 milijonov evrov, dobiček iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) pa za 20,5 odstotka na 40 milijonov evrov.

Med glavnimi razlogi za rast so izpostavili lansko toplo poletje ter širitev »z novimi pridobitvami, kot je Radenska«. V domačih logih skupine pa je bila ena najpomembnejših novosti preteklega leta podpis pogodbe o distribuciji pijač znamke Rauch.

Generalni direktor Kofole Jannis Samaras je sicer izrazil zadovoljstvo nad ugodnimi pogoji, kot je toplo vreme, a ob tem izpostavil trdo delo in inovativnost. »Vztrajno si prizadevamo za aktivno izkoriščanje novih priložnosti in rast v sosednjih državah,« je pojasnil.

Sadove je po navedbah skupine obrodila tudi dolgoročna strategija vlaganja v zdrave napitke. Izpostavili so hitro rastočo mrežo barov s svežimi sokovi Ugo, na končni rezultat pa je pozitivno vplivala še uvedba neposredne distribucije pijač na Češkem. Kazalec neto dolga glede na EBITDA je ostal na ravni 1,1, finančni položaj pa po njihovih navedbah nudi vse pogoje za nadaljnji razvoj.

Konec leta je skupina uspešno vstopila na praško borzo.