Rast z računalništvom v oblaku

Konferenca Zanesljive odločitve: pomembni so opredelitev tveganj, ocena pripravljenosti za oblak in pregled programske opreme.

Objavljeno
09. oktober 2015 21.04
lvi-internet
Cveto Pavlin, gospodarstvo
Cveto Pavlin, gospodarstvo

Brdo pri Kranju – Računalništvo v oblaku je bila osrednja tema šeste konference Zanesljive odločitve, ki so se je udeležili strokovnjaki za informacijsko tehnologijo. Odprli so številne pomembne teme te prodorne tehnologije in vse učinke, ki bi jih ta lahko imela na poslovanje podjetij. Organizator konference je podjetje Marmis, ki je distributer za IBM programsko opremo. Podjetje si prizadeva k realizaciji novih idej in odličnosti v podpori na informacijskem, prodajnem, tehničnem, marketinškem in izobraževalnem področju.

Na konferenci so se lotili pregleda relevantnih tem znotraj računalniških oblakov, od razlike med javnimi in zasebnimi oblaki do procesa odločanja podjetij o vključevanju v to novo IT-storitev. Med drugim so se osredotočili na poslovno in napovedno analitiko, upravljanje poslovnih procesov, IT-varnost, upravljanje sredstev in e-poslovanje.

O tem, da je orkestracija eden od bolj dvoumnih konceptov oblačnega računalništva, podprta z različnimi definicijami, kaj je oblak in kaj v njem predstavlja orkestracija, je spregovoril vodja razvoja v družbi A-Soft Tomaž Paternoster. Bistvo orkestracije je avtomatizacija, združena z integracijo in najboljšimi praksami, in šele to prinese pravo vrednost oblačnega računalništva.

Rešitve na ključ

V podjetju Comparex poudarjajo, da je pomembno odgovoriti na vprašanje, ali so obstoječe investicije dovolj konsolidirane oziroma optimizirane za prehod v računalniški oblak. Opredelitev tveganj in izdelava ocen pripravljenosti za oblak ter pregled obstoječe programske opreme so ključni za večje konkurenčne prednosti na trgu in dolgoročnejše prihranke.

Mladinska knjiga založba je s pomočjo razvojne ekipe podjetja MZR združila vse podatke o svojih izdajah na enem spletnem mestu, na enotni platformi. Gre za osnovne podatke o produktih (naslov, avtor, založba …), produkciji (uredniki, prevajalci, ilustratorji), fotografskih materialih, promocijah in vsebinah za spletno trgovino. Podjetje MZR je načrtovalo, vodilo in implementiralo celotno rešitev skupaj z vsemi sistemskimi deli, kar je zgled tako imenovane »rešitve na ključ«.

Abanka je po pripojitvi Banke Celje postala druga največja banka v Sloveniji. Da bi postala še konkurenčnejša, se je odločila za strategijo Omnichannel, ki bo omogočila konsolidacijo vseh komunikacijskih kanalov in vzpostavitev fleksibilne platforme, prek katere bodo lahko svojim komitentom ponujali še bolj prilagojene in personalizirane storitve.

Na konferenci so govorili tudi o tem, kaj je treba vedeti o računalništvu v oblaku in digitalni ekonomiji, o upravljanju nepremičnin in njihovi optimalni stroškovni učinkovitosti ter o povečanju spletne prodaje s pomočjo avtomatizacije procesov v marketingu. Zadnje na primeru družbe Big Bang.