Revije Jana, Lady in Stop po novem Zarja, Zvezde in Vklop

V skupini Media24 pravijo, da predmet prodaje Bojanu Požarju niso bile revije, temveč zgolj pravica do uporabe imena Stop, Jana, Lady idr.

Objavljeno
22. junij 2015 16.24
Je. G., Delo.si, STA
Je. G., Delo.si, STA
Ljubljana − Založniška družba Salomon bo septembra prenehala izdajati revije Jana, Lady, Kih, Stop, Obrazi, Anja in Naša žena, že od torka pa bo Medijska skupina Media24, katere del je Salomon, bralce na prodajnih policah nagovarjala z enako vsebino pod novimi imeni. Kot so sporočili iz Medie24, je bila namreč predmet prodaje zgolj pravica do uporabe imena.

Blagovne znamke Dela Revij je skupina NKBM pred štirimi leti oddala v najem družbi Salomon, v začetku junija pa je 44 blagovnih znamk od NKBM kupil Bojan Požar in naj bi jih prevzel 31. avgusta. V skupini Media24 so poudarili, da predmet prodaje niso bile revije, temveč zgolj pravica do uporabe imena Stop, Kih, Anja, Jana, Lady, Naša žena in drugih, piše STA.

Medijska skupina Media24 bo tako v torek na trg revij stopila z naborom 13 revij, ki bodo plod dela iste uredniške ekipe in istih ustvarjalcev kot doslej. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, bodo bralce na prodajnih policah od torka nagovarjali stari znanci z novimi imeni, vse revije pa bodo prodajali po enotni ceni, in sicer 1,59 evra.

Anja bo Maja, Obrazi bodo Avenija

Revija Zarja bo tako nadomestila Jano, revijo Zvezde pa bo ustvarjalo zdajšnje uredništvo revije Lady. V reviji Vklop bodo bralci našli vsebine Stopa, Avenijo pa bo ustvarjalo dosedanje uredništvo revije Obrazi. Maja bo nadomestila Anjo, revija Fatalna pa Evo.

V reviji Bodi zdrava bodo bralci našli vsebine, ki so jih doslej prebirali v reviji Lepa&zdrava, Zeleni raj pa bo ustvarjalo uredništvo revije Rože&vrt. Polna praktičnih nasvetov za urejanje doma pa bo tudi revija Dom2. Top! bo namenjen najstnicam, Ženska pa bo bralcem ponudila mnogo praktičnih nasvetov za vsakdanje težave.

Kajveš bo ugankarska revija, ki se z imenom vrača h koreninam ugankarstva. Zanjo bo skrbelo dosedanje uredništvo revije Kih. Prav tako bo ugankarske izzive prinesla revija Ugankomat.

V Medijski skupini Media24 so še poudarili, da je Salomon za blagovne znamke skrbel kot dober gospodar, po propadu Dela Revij pa so na novo zaposlil 49 delavcev, s pogodbami za nedoločen čas. Salomon je za nakup blagovnih znamk oddal tudi ponudbo v vrednosti 4,3 milijona evrov, vendar pa ta ni bila sprejeta.

Kot so še zapisali, jim ostaja nepojasnjena odločitev prodajalca, zakaj v postopku prodaje niso bili obravnavani kot »prvi med enakimi«, kot bi po zagotovilu predsednika uprave NKBM Roberta Senice morali peljati postopek prodaje omenjenih blagovnih znamk.