S prodajo Kempinskega se je zadolženost Istrabenz turizma zmanjšala za 28 milijonov evrov

Prodaja naložbe v hotel Kempinski je hkrati ključna za nove naložbe v Anti-Ageing Resort.

Objavljeno
17. september 2015 12.38
Hotel Palace Kempinski Portorož 10.oktobra 2014.
E. R., STA
E. R., STA
Portorož − Z nedavno prodajo Istrabenz hotelov Portorož in s tem hotela Kempinski se je zadolženost Skupine Istrabenz Turizem zmanjšala za 28 milijonov evrov, to dezinvestiranje pa bo ključno za nove naložbe, so pojasnili v Istrabenz Turizmu. Medtem v Turističnem združenju Portorož opozarjajo na potrebo po medsebojnem sodelovanju na destinaciji.

S prodajo stoodstotnega deleža v družbi Istrabenz hoteli Portorož švicarski družbi Agri Holding AG − ta je, kot kaže, povezana z MK Grupo srbskega poslovneža Miodraga Kostića − se je zadolženost skupine Istrabenz Turizem zmanjšala za 28 milijonov evrov, je za STA povedal predstavnik družbe Janez Jager.

Prodaja naložbe v hotel Kempinski je hkrati ključna za nove naložbe v tako imenovani Anti-Ageing Resort. O podrobnostih Jager za zdaj še ni mogel govoriti, predvidoma pa jih bodo v prihodnjih tednih predstavili javnosti.

Vršilka dolžnosti direktorice Turističnega združenja Portorož Patricija Gržinič je glede pričakovanj do novega lastnika dejala: »Kot destinacija si želimo podjetij s priznanimi blagovnimi znamkami, ki bi Portorožu prinesle dodano vrednost pri promociji v svetu. Ni pomembno, ali so to tuja ali domača podjetja.«

Novi lastnik se mora zato po njenem zavedati, da brez medsebojnega sodelovanja pri razvoju destinacije ne bo dobrega rezultata, tako za hotelsko podjetje kot za celotno destinacijo.

»Samo sinergija vseh deležnikov prinaša uspeh, saj se gost v večini primerov pri načrtovanju dopusta najprej odloči za destinacijo in šele nato izbere hotel oziroma namestitev,« je dodala.

Portorož je sicer po njenih besedah v Beogradu že zdaj dobro znana in priljubljena destinacija, nedavni prevzem pa bo k temu, kot ocenjuje, zagotovo še nekoliko pripomogel.

Medtem se v Slovenski Istri nadaljujejo prodajni postopki še dveh hotelov. Za Hotel Koper v lasti DZS so menda štirje resni interesenti, od tega dva domača, medtem ko je za Aquapark Hotela Žusterna, ki je pod okriljem Term Čatež, zanimanja manj.