Za četrt milijona evrov je Rujz Design med drugim postal lastnik nekaj premičnin in enaindvajsetih parcel v sklopu kompleksa, kjer sta imeli ločitveno pravico NLB in Slovenska izvozna in razvojna banka; prva v znesku 400.000, druga skoraj 190.000 evrov. Žal kupnina ne bo zadoščala niti za poplačilo ločitvenih upnikov. Rujz Design bo po novem prevzel tudi lastništvo nad nekoč uveljavljeno Sijajevo blagovno znamko z rokom veljavnosti do 2020.
Nepremičnine so likvidacijsko sicer vrednotili na 577.000 evrov, tržno vrednost premičnin in blagovno znamko pa na slabih 16.500 evrov; na dobrih 22.000 evrov je bila tržno ocenjena »kontejnerska« trgovina.
Lastnik Rujz Designa Janez Rugelj se je pred poldrugim letom udeležil takrat pete javne dražbe in kot edini dražitelj vplačal 34.000 evrov varščine, kasneje pa od podpisa kupo-prodajne pogodbe odstopil.
Stečajni upravitelj Sijaja Tomaž Kos v bilanci stečajnega dolžnika še vedno izkazuje za dobrih 443 tisočakov terjatev. Čistih prihodkov od prodaje premoženja je bilo v štirih letih postopka za nekaj manj kot 380 tisočakov, poslovanje tega obdobja pa je negativno − izkazuje 135 tisočakov čiste izgube. Kakor ocenjuje Kos, je izguba nastala zaradi stroškov postopka in materiala ter storitev, ovrednotenih po dejanskih vrednostih.