Simobil pod drobnogledom tržnih inšpektorjev

Postopek so sprožili zaradi napovedanega zaračunavanja nadomestila za upravljanje z naročniško številko.

Objavljeno
16. avgust 2011 14.16
Posodobljeno
16. avgust 2011 14.16
A. V. B., Delo.si
A. V. B., Delo.si
Tržni inšpektorat RS je v zadnjih dneh zaradi napovedane uvedbe nadomestila za upravljanje z naročniško številko prejel večje število prijav zoper drugega največjega slovenskega mobilnega operaterja Simobil, je inšpektorat danes objavil na svoji spletni strani. Dodal je, da je zato že sprožil inšpekcijski postopek, poroča STA.

Hkrati so na inšpektoratu uporabnike Simobila, ki želijo zaradi napovedanih sprememb odstopiti od naročniške pogodbe, opozorili, da 30-dnevni rok za to ne glede na uvedbo inšpekcijskega postopka in ugotovitve, ki jih bo ta prinesel, že teče.

Odstop od pogodbe je sicer mogoč do 18. septembra. Če bodo uporabniki ostali pri Simobilu, bodo spremembe zanje zavezujoče, so dodali na inšpektoratu.

Kritična tudi Zveza potrošnikov Slovenije

Da je posebno letno nadomestilo za upravljanje z naročniško številko neupravičeno in da predstavlja le še enega v vrsti pavšalnih stroškov, ki jih mora naročnik plačati ne glede na to, ali namerava v ta strošek vključene storitve uporabiti ali ne, so se na napovedane spremembe takoj odzvali tudi v Zvezi potrošnikov Slovenije.

Na Simobilu medtem pojasnjujejo, da so predvidene spremembe posledica spremenjenih razmer na trgu in vse višjih stroškov poslovanja.

Omenjeno nadomestilo sicer pokriva stroške upravljanja s kartico SIM, po novem pa se bodo iz nadomestila pokrivale tudi storitve, ki so se do sedaj posebej zaračunavale. Nadomestilo se bo za obstoječe naročnike prvič obračunalo v oktobru za obdobje enega leta vnaprej v enkratnem znesku 9,78 evra, za nove naročnike pa s septembrom.