Slovenski Eurosender s svežim kapitalom

V podjetje za ugodnejše pošiljanje paketov po Evropi so slovenski poslovni angeli investirali 220.000 evrov.

Objavljeno
17. junij 2015 12.31
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana - Slovenski startup Eurosender s pomočjo nemških strokovnjakov iz medijske hiše ProSiebenSat. 1, slovenskega sklada Silicijevi vrtovi in slovenskih poslovnih angelov hitro povečuje rast naročil na območju celotne Evropske Unije. Pred kratkim so dobili svež kapital, ki so jo prispevali slovenski poslovni angeli.

Podjetje, ki upravlja s spletnim portalom za enostavno, uporabniku prijazno in ugodno pošiljanje paketov na po Evropi, kar 90 odstotkov prometa ustvari v tujini. Zaradi izjemne rasti števila uporabnikov pa je vse bolj zanimivo tudi za vlagatelje. Tako so se nemški medijski hiši Pro7, skladu Silicijevi vrtovi, ki je v začetku leta prispeval 40.000 evrov, pridružili še slovenski poslovni angeli. Pred kratkim so zagonskemu podjetju z 220.000 evri dali nov zagon, ki bo omogočala še hitrejšo rast ter krepitev razvojne ekipe in še bolj prijazno pomoč uporabnikom.

Vrednost podjetja raste

»Ob zadnji investiciji je bilo podjetje vrednoteno na 3,6 milijona evrov,« pravi eden od soustanoviteljev podjetja Tim Potočnik. Zaradi hitre rasti števila zadovoljnih uporabnikov, integracije v eno največjih nemških spletnih tržnic Markt.de ter razvoja modula za pošiljanje paketov v povezavi z nemškim podjetjem Itembase, namenjenega spletnim trgovinam po vsej Evropi, podjetje hitro pridobiva na vrednosti in postaja vse bolj zanimivo za večje nemške sklade.

Dogovori z velikimi

Ekipi, ki jo poleg Tima sestavljata še Jan in Žiga, je uspelo pridobiti tesna partnerstva z največjimi kurirskimi službami v Evropi, kot so DPD, GLS, DPD, UPS, Seur, ACS Courier, DB Schenker in drugimi. Kot pravijo v podjetju se jim je uspelo s partnerji dogovoriti za zelo ugodne cene pošiljanja, ki so na nekaterih trgih za končne uporabnike do kar 70 odstotkov nižje kot neposredno pri kurirjih.

Ideja za Eurosender se je ustanoviteljem porodila pred dobrim letom, ko se je eden od njih vračal v Slovenijo s študijske izmenjave v tujini. Rešitev Eurosender je rezultat neprijetne izkušnje z nepreglednimi, ter visokimi cenami kurirskih storitev na trgu, neodzivni službi za pomoč uporabnikom ter neprijaznemu sistemu naročanja prevzema paketa končnim strankam. Po nekaj mesecih so se ustanovitelji začasno preselili v München in s pomočjo medijske hiše ProSiebenSat. 1 podjetje pripravili narast, razširili ponudbo prvotno namenjeno študentom, izseljencem in turistom še na mala in srednje velika podjetja, spletne trgovine ter spletne tržnice.