Slovenski sup več kot podvojil znesek na Kickstarterju

Zbrali so okoli 250 naročil, pretežno iz ZDA. Odzivi industrije in deskarjev so zelo pozitivni.

Objavljeno
15. maj 2015 11.51
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana − Slovenska skupina SipaBoards je včeraj uspešno sklenila kampanjo za množično zbiranje denarja na platformi Kickstarter. V mesecu dni so več kot podvojili želeni znesek 150.000 dolarjev, saj so zbrali kar 344.638 dolarjev in približno 250 prednaročil, največ iz Združenih držav Amerike. V povprečju so podporniki projekta vplačali več kot 1200 dolarjev, kar SipaBoards uvršča tudi med dražje in tehnično zahtevnejše izdelke s Kickstarterja.

»Edina težava so bili potencialni kupci, ki so hoteli sup takoj, predvideno pa jih bomo dostavili avgusta ali septembra,« je dejal ustanovitelj SipaBoards Sebastjan Sitar in dodal, da se bodo zdaj posvetili proizvodnji: »Končala se je le kampanja na Kickstarterju, dela pa ni zmanjkalo.«

Prototipi so bili v času kampanje predstavljeni v Avstraliji, Avstriji, Italiji, Združenih državah Amerike ter doma, v Sloveniji. Po Sitarjevih besedah pa je slovenska »sipa« požela pozitivne odzive industrije in deskarjev.