Start-up Olaii že pogleduje proti sosednjim trgom

V Avstriji sodelujejo s priljubljenim nočnim lokalom, ki na vseh svojih dogodkih uporablja Olaiijev brezgotovinski sistem.

Objavljeno
10. avgust 2017 15.41
Ba. Pa.
Ba. Pa.

Ljubljana − Ekipa zagonskega podjetja Olaii je presegla pričakovanja glede prodaje vstopnic prek sistema brezgotovinskega plačevanja, ki so ga uvedli lani. Letos so obiskovalci dogodkov prek njihovega sistema kupili več kot 50.000 vstopnic.

Pri prodaji vstopnic uspešno sodelujejo z dogodki, kot so Škisova Tržnica, Tušev Tek Barv, StellarBeat Music Festival, KKŠ Summer fest, Radioactive Vibes v Ambasadi Gavioli, 45 let Vala 202, zabave Zooja na Ljubljanskem gradu, Eco festival, Kmkc Kompleks, TedxMaribor in številni drugi.

Ekipa Olaii: Jure Kastelic, Martin Širok, Boris Savić, Anže Brvar, Polona Remic in Klemen Kastelic. Foto: arhiv Olaii

Ekipa je razvila sistem, v katerega so povezali spletno prodajo vstopnic, brezgotovinsko plačevanje na dogodkih in davčne blagajne POS. »Dogodkom želimo ponuditi zanesljive in raznovrstne kanale prodaje vstopnic brez dodatnih stroškov za obiskovalca in organizatorja,« pravi član ekipe Olaii Jure Kastelic.

Prodaja vstopnic je mogoča po spletu, kjer se vstopnica varno shrani na elektronskem naslovu ali prek mreže z več kot 300 prodajnimi lokacijami trafik 3DVA in servisih OMV po celotni Sloveniji. Na dogodku je nadzor nad vstopnicami rešen z brezplačno aplikacijo za pametne naprave, ki berejo QR in črtne kode.

Dodali so sedežni red

Poleti so dodali tudi možnost pregleda sedežnega reda, ki olajša prodajo vstopnic za prizorišča, kjer uporabljajo sedišča. Ta funkcionalnost omogoča osveževanje rezervacije in začasne zasedenosti sedišča v realnem času, možnost dodajanja sekcij, znotraj katerih so postavljeni sedeži, nakup vstopnic z želenim sedežem prek mobilnega telefona in prijazno nakupno izkušnjo z enostavnim uporabniškim vmesnikom.

Poleg tega pa je ekipa nadgradila svojo drugo storitev Olaii POS blagajna, celovito rešitev za učinkovito strežbo, preprosto plačevanje na dogodku in sistem za lastno predprodajo vstopnic. Želja ekipe je osebju omogočiti učinkovito in hitro strežbo s pregledno blagajniško rešitvijo, ki omogoča podrobno analizo prodaje na spletu.

Olaii POS blagajna Foto: arhiv podjetja

Lastnik licence za blagajno Olaii lahko ureja in nadzira cenike, artikle, sestavljene izdelke, skladišča in popuste ter dostopa do dokumentov, kot so predračuni, dobavnice in dnevni zaključki. Vse podrobnosti ureja na spletu, posodobitve pa se na blagajni pojavijo ob osvežitvi programa.

»Naš cilj je organizatorjem omogočiti sistem, ki bo prinesel ponovni razcvet klubskega, koncertnega in festivalskega dogajanja v Sloveniji in v tujini. Celotna ideja temelji na tem, da dogodkov ne zažira, ampak jim omogoči rast. To pa je tudi edini način, da s tem zdravo rastemo tudi sami,« pravi Kastelic.

Organizatorjem množičnih dogodkov ponujajo tudi Olaii Cashless brezgotovinsko plačevanje z lastnimi plačilnimi karticami ali zapestnicami, ki jih prejmejo obiskovalci, nanjo naložijo želeno vsoto denarja in jo ves čas trajanja dogodka uporabljajo kot plačilno sredstvo. Koncept olajša delo tako organizatorjem kot obiskovalcem. Zaradi hitrejšega pretoka in preproste uporabe se zmanjšajo čakalne vrste, uporabniki storitve pa so imeli 35-odstotno povečanje prodaje.

Usmerjeni proti sosednjim državam

Olaii svoje storitve trenutno poleg slovenskega trga ponuja tudi v Avstriji, kjer sodelujejo s priljubljenim nočnim lokalom v Salzburgu, ki na vseh svojih dogodkih uporablja brezgotovinski Olaii Cashless sistem in Olaii POS blagajne.

Načrti za širitev brezgotovinskega plačevanja so usmerjeni proti trgom sosednjih držav Italije, Madžarske, Avstrije in Hrvaške ter ostalih evropskih držav z bogatim festivalskim dogajanjem.