Stavijo na osebni odnos do naročnikov

Thermana Park Laško je ves čas je namenjen gostu: od veganske hrane do najnovejše tehnologije

Objavljeno
13. januar 2017 18.26
Špela Kuralt
Špela Kuralt
Thermana Laško je kongresni turizem v svojo ponudbo uvedla šele pred petimi leti, v času krize. Borili so se s prepoznavnostjo, saj so njihove storitve večinoma povezovali z medicinskim delom in zdraviliščem. Danes so eden od šestih kongresnih hotelov v državi, prepoznavni so tudi med najzahtevnejšimi gosti.

Med njihovimi zvestimi naročniki so tudi tehnološko najzahtevnejša podjetja iz informacijske tehnologije. Podjetje Real security bo v prihodnjih mesecih v Thermaninem kongresnem centru spet gostilo konferenco o informacijski varnosti Risk. Takrat v Thermani pričakujejo več sto strokovnjakov iz informacijskih tehnologij, ki so zahtevni uporabniki brezžičnega omrežja. »Ti strokovnjaki ne pridejo samo z mobilnim telefonom, ampak imajo s sabo tudi tablico in prenosni računalnik. Naše brezžično omrežje je sicer že zdaj sodobno in zelo zmogljivo, vendar smo ga prav zaradi takih uporabnikov želeli še izpopolniti,« razlaga vodja Kongresnega centra Thermana Park Laško Metka Krivec. Čeprav je Laško nov igralec v kongresnem turizmu, postaja vse bolj prepoznavno.

Tekmujete z Ljubljano, Bledom in Portorožem kot centri kongresnega turizma. Kje so vaše prednosti?

Zelo težko tekmujemo s tako lepimi destinacijami, kot so Bled, Ljubljana in Portorož, vendar se trudimo, da bi bila naša destinacija prepoznavna po zdraviliškem turizmu, po vsem, kar ponuja naša okolica, od kulinarike do kulturno-zgodovinskih spomenikov. Imamo preprosto dostopno lokacijo v osrčju Slovenije, deset kilometrov stran je avtocesta, k nam lahko pridejo tudi z vlakom ali avtobusom, obe postaji sta skoraj pred hotelom. Laško in kongresni center sta umeščena v lepo, mirno in sproščujoče okolje, polno zelenja ob reki Savinji, kar je tudi spodbudno delovno okolje. Kongresni center je zelo dobro logistično povezan z vsemi enotami hotela, torej z bazenom, gostinskimi prostori, wellness spa centrom, tudi medicinskim centrom. Imamo veliko brezplačnih parkirnih prostorov tik ob hotelu in tudi cenovno ugodno parkirno hišo. Veliko vlogo ima tudi brezžični dostop do hitrega spleta. Poskrbimo tudi za celovito organizacijo dogodka, ponujamo tudi pomoč organizatorjem s taksi prevozi, prevozi z letališč in informacijami.

Omenili ste novo naložbo v brezžični internet

Internet, ki ga trenutno ponujamo, že omogoča veliko uporabnikov omrežja, vendar ga želimo tako nadgraditi, da bomo imeli brezžično omrežje, ki bo omogočalo stabilno in kakovostno ter zanesljivo brezžično povezavo zares velikemu številu hkratnih uporabnikov omrežja. Trenutno naše izbrane rešitve Xirrus še ni v Sloveniji.

Katera podjetja prihajajo k vam?

Gre za podjetja iz energetike, bančništva, medicine, informacijskih tehnologij, izobraževanja, ekonomije in drugih. Obstaja velika zaloga referenc, s katerimi se lahko pohvalimo, nekatera podjetja pa nočejo biti imenovana in smo diskretni. Nekatera zahtevajo tudi zelo specifično postrežbo, posebne tehnološke rešitve.

Kakšne?

V našo ponudbo so vključene vse storitve, ki jih ponujamo v Thermani, torej tudi wellness in s tem, na primer, zakup bazenskih prostorov za afterpartyje. Podobno je pri gostinskih storitvah, kjer se naši gostinci, tako kuharji kot natakarji prilagajajo željam in pričakovanjem naših naročnikov. Nazadnje smo pripravljali naročniku samo vegansko hrano za vse udeležence. Spet drugi želijo vse obroke, postrežene s posebnimi, tudi dietnimi meniji in buteljčnimi vini. Pripravljeni moramo biti na vse. Nekateri imajo posebne zahteve glede personalizacije svojih dogodkov, zato jim, na primer, razstavni prostor pripravimo že pred hotelom, da torej dogodek personaliziramo od vhoda do dvorane.

Koliko časa traja priprava takega dogodka z vaše strani?

To je odvisno od dogodka. Pripravimo konkretna navodila za naše sodelavce, ki so včasih lahko napisana v nekaj stavkih, včasih pa tudi na več listih, na katerih piše tudi, kako bo stala rdeča preproga, na kateri strani bodo rože, kdo koga sprejme, časovni načrti so napisani, scenariji, protokoli so različni.

Kako pridete do novih naročnikov?

Oglašujemo v revijah, v naši hišni reviji in katalogu. Največkrat pa dostopamo do tistih, o katerih mislimo, da bi lahko bili naši potencialni naročniki, kar sami. Osebna predstavitev je najboljši način, da jih spoznaš, da vidijo v tebi kredibilnega in zanesljivega ponudnika, kar tudi najbolj cenijo. Pomembno se mi zdi, da naročnika podpiraš ves čas sodelovanja. Velikokrat te kongresni gost potrebuje tudi v urah, ko nisi v službi in sama sem vedno dosegljiva po telefonu ne glede na uro. Pomembno se mi zdi, da naročnik ni prepuščen samemu sebi in da mu zagotavljaš pomoč, kadar to potrebuje. Nekateri so najprej v strahu zaradi preteklih slabih izkušenj in sprašujejo, ali bo nekdo res ves čas z njimi in v stiku. In potem ko odidejo, velikokrat povedo, da se bodo naslednjič gotovo spet vrnili, saj so se lahko zanesli na nas in našo podporo. To je dejavnik, ki se mi zdi najpomembnejši. Naslednji so tehnološke zahteve in seveda prijaznost osebja.

Kako je s trženjem v tujini?

Tam (še) nismo tako uspešni. Oglaševanje v tujini je zelo zasoljeno. Pri tem nam zelo veliko pomaga Zavod – Kongresni turistični urad, katerega član smo in ki je tudi certificiral naš hotel in kongresni center, izpolnjujemo standarde kongresnega hotela. Naročnik običajno najprej to pregleda, ker to pomeni, da imaš vse, kar naj bi potreboval potencialni naročnik. Je pa problem, da Slovenija še ni tako prepoznavna že sama po sebi, kaj šele kot kongresna destinacija. Ampak se premika na boljše.

Kakšne so smernice? So podjetja pripravljena odšteti kakšen evro več za kakovostno kongresno storitev?

V obdobju krize smo se precej pogajali o cenah, tudi glede ponudbe, kot je, na primer, kaj ponuditi v odmoru za kavo. Mislim, da se razmere izboljšujejo. Podjetja so pripravljena več odšteti za pogostitve in tudi povpraševanja je več. Verjetno pri nas tudi zato, ker smo prepoznavnejši in ker imamo že nekaj referenc iz preteklosti. Je pa kongresni turizem zelo hvaležna veja turizma. Prihodkov kongresnih gostov sicer ne moremo v celoti oceniti, ampak ti zelo dobro trošijo tudi zunaj hotela, v gostinskih lokalih, destinacijah, trgovinah, ogledih, ki sovpadajo s kakšnim organiziranim dogodkom. Kongresni gost velja za zelo dobrega gosta.