Telekom: Kranjčevič predal posle Skobetu

Telekom z novimi storitvami: odločitev za televizijo ni bila sprejeta čez noč, za projektom pa po Skobetovih trditvah ne stoji politika.

Objavljeno
30. avgust 2012 17.53
Aleš Stergar, gospodarstvo
Aleš Stergar, gospodarstvo
Ljubljana - Predsednik uprave Telekoma Slovenije Ivica Kranjčevič, ki s 1. septembrom odhaja v pokoj in bo dobil za popotnico tri plače, je svojemu nasledniku Rudolfu Skobetu posle simbolično predal ob razgrnitvi polletnih poslovnih rezultatov. V polletju je skupina dobiček povečala za 5 odstotkov na 26,5 milijona evrov, ob koncu leta pa član uprave, ki se sicer ne bo spreminjala, Zoran Janko pričakuje 38 milijonov evrov dobička.

Ob 391 milijonih evrov poslovnih prihodkov, kar je za tri odstotke manj kot lani, je skupina dobiček iz poslovanja EBIT povečala za tri odstotke na 41,3 milijona evrov. EBIT matičnega TS je znašal 37,3 milijone evrov, ostale družbe v Sloveniji so EBIT povišale na 2,4 milijona evrov, kosovski Ipko je EBIT zaradi naložbe v omrežje zmanjšal na 3,8 milijona, makedonski One pa je lanski negativni EBIT z 10,1 milijona evrov zmanjšal na letošnjih minus 3,8 milijona evrov, prihodnje leto pa pričakujejo dobiček.

Telekom po Kranjčevičevih besedah ob še kar trajajoči globalni krizi in ob zaostrovanju cenovne vojne deli usodo primerljivih prvotnih evropskih telekomov. Gre za zrelo industrijo, ki čaka na nov tehnološki preboj in nove storitve. Morda je to televizija. Telekomova hčerinska družba TS media, kjer bo Skobeta na direktorskem mestu zamenjal njegov dosedanji pomočnik Tomaž Pernovšek, bo s Planetom TV štartala 18. septembra. Najprej s prenosom nogometne lige prvakov, z ostalim programom pa najkasneje novembra.

Odločitev za televizijo ni bila sprejeta čez noč, za projektom pa po Skobetovih trditvah ne stoji politika. Če bi bilo tako, bi bilo to popolnoma neresno. Sicer pa si prihajajoči predsednik uprave TS ne bo vzel sto dni, ampak bo takoj zagrabil za delo. TS čaka nadaljnja stabilizacija položaja na trgu, iskanje novih prihodkov, stroškovna učinkovitost, konsolidacija blagovnih znamk, komunikacijska strategija, učinkovitejša organizacija, aktiven odnos do regulatorjev, vlagateljev ter reševanje tožb v dialogu, če se le da izven sodišč.