Telemachova rast in Debitelov konec

Telekom Slovenije 1. junija ukinja blagovno znamko Debitel.

Objavljeno
06. maj 2016 17.52
jer*Telemach
A. S.
A. S.

Ljubljana - Medtem ko bo Telekom Slovenije 1. junija ukinil blagovno znamko Debitel - podjetje je lani kupil in v začetku letošnjega leta pripojil - so se v Telemachu, ki ga v TS zaenkrat pripoznavajo kot najresnejšega konvergenčnega tekmeca - pohvalili s priključitvijo 350.000 uporabnika mobilne telefonije.

Pripojitev in prevzem Debitelovih uporabnikov je padanje števila uporabnikov Telekomove mobilne telefonije samo nekoliko upočasnilo. V četrtletnem poročilu so v TS zapisali, da so imeli zadnji dan marca v Sloveniji 1.139.817 maloprodajnih priključkov v mobilni telefoniji, natančno 40.166 manj kot na silvestrovo lani.


Iz Telemacha, ki je na trg mobilne telefonije odločneje stopil z nakupom Tušmobila, pa so sporočili, da so "v svojo družino danes" sprejeli 350-tisočega uporabnika mobilne telefonije. In dodali, da se ob menjavi mobilnih operaterjev za Telemachove storitve odloči več kot dve petini tovrstnih telekomunikacijskih migrantov.

Kar, kot so zapisali, "kaže na to, da je Telemach najhitreje rastoči mobilni ponudnik na našem telekomunikacijskem trgu," o utemeljenosti trditve, da "pridobiva vse večje zaupanje potrošnikov," pa bo treba pač še počakati. Saj je znano, da se za menjavo večina uporabnikov odloča zaradi ugodnih prodajnih pogojev in da uporabniki pač radi preverjajo, kakšna je ponudba pri različnih uporabnikih v praksi.

Konec leta 2015 je bil Telemachov tržni delež med aktivnimi uporabniki mobilne telefonije 14,1 odstotek, tržni delež Telekoma Slovenije pa 46,3 odstotke.