Twitter je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v minulem četrtletju zabeležil 103 milijone dolarjev izgube (94,3 milijonov evrov), v enakem obdobju lani pa je izguba znašala 132 milijonov dolarjev (120,8 milijona evrov). Prihodki so se medtem predvsem na račun oglaševanja zvišali za osem odstotkov na 616 milijonov evrov (563,8 milijona evrov).
»Pri Twitterju ob nenehnem nadgrajevanju osnovne storitve vidimo veliko priložnost za povečanje naše rasti,« je objavo rezultatov pospremil Dorsey.
Skromna je bila v minulem četrtletju tudi rast števila aktivnih uporabnikov družbene platforme. Teh je bilo ob koncu trimesečja 317 milijonov, kar je glede na prejšnje četrtletje štiri milijone več. Število je po poročanju AFP vzbudilo številne dvome o tem, ali je Twitter sposoben slediti hitro rastočemu svetu socialnih omrežij in pri tem ustvarjati dobiček.
Twitter si po poročanju agencije močno prizadeva za prodajo svoje storitve, pri čemer naj bi se sestal tudi s podjetjema Alphabet in Salesforce. Kupca zaenkrat v podjetju še niso našli.
Twitter ima sicer na spletni strani navedeno, da po svetu zaposluje 3860 ljudi, kar pomeni, da jih bo brez službe ob zadnji napovedi ostalo 350.