Gorenje je v Berlin prišlo z Anno

Da so v velenjskem podjetju digitalno usmeritev zastavili resno, potrjuje posel njihovega Ataga na Nizozemskem.

Objavljeno
07. september 2017 18.01
Posodobljeno
07. september 2017 18.15
Gorenje Berlin
Brane Piano
Brane Piano
Velenje, Berlin - Danes so po šestih dneh na berlinskem sejmišču zaprli letošnji IFA, največji sejem zabavne elektronike in od leta 2008 tudi gospodinjskih aparatov v Evropi, kjer vodilni svetovni proizvajalci predstavijo novosti in tudi sklepajo posle. Organizatorji ocenjujejo, da je bilo tokrat na sejmu sklenjenih za 4,7 milijarde evrov naročil. Generalni direktor Berlinskega sejma Christian Göke je ob zaključku sejma dejal, da so sejem in svetovni trg izdelkov za dom in prosti čas letos naredili ogromen skok, tako po obsegu kakor v kakovosti.

Gorenje svojo prisotnost na sejmu IFA vsako leto okrepi, letos pa se Gorenjčani iz Berlina vračajo s potrditvijo, da je po usmeritvi v dizajnerske inovativne izdelke ter z blagovnima znamkama Asko in Atag tudi v višjecenovne razrede, prava poteza tudi njihova strateška usmeritev v digitalizacijo poslovnih procesov in izdelkov.

Gorenja v Berlinu tokrat ni predstavljalo le najnovejših izdelkov blagovnih znamk Gorenje in Asko, med drugim tudi nadgrajeno linijo velikih in malih gospodinjskih aparatov oblikovalca Ora ïte in razširjeno serijo hladilnikov Gorenje Retro s volkswagnovim dizajnom, kar so podprli z vožnjo volkswagnovih kombijev iz sedemdesetih let med središčem mesta in sejmiščem. Gorenje je v Berlinu tudi napovedovalo prihodnost, ki po njihovem prepričanju pripada pametnim povezljivim aparatom in interaktivnim tehnologijam. Na sejmu IFA so tako prvič predstavili virtualno pomočnico Anno.

Anna Foto: arhiv Gorenja

»Anna je prvi javnosti viden korak v digitalno transformacijo Skupine Gorenje, ki zajema vsa področja delovanja, od pametnih aparatov do poslovnih procesov,« pravijo v Gorenju o všečni digitalizirani sliki mlade ženske, ki uporabniku svetuje pri izbiri Gorenjevih izdelkov. Sicer pa Gorenje za blagovno znamko Asko že ima tudi digitalno kuhinjsko pomočnico, ki s prepoznavo glasu na različne načine lajša delo v gospodinjstvu - pomaga z recepti, svetuje o primernem shranjevanju hrane in podobno.

Da je prenos pametnih tehnologij v domove in predvsem kuhinje ter njihova vsestranska povezljivost z drugimi domačimi sistemi priložnost za slovenskega izvoznika, potrjuje tudi zadnja novica z Nizozemske. Gorenjeva znamka Atag je zmagala na razpisu za pametne domove na Nizozemskem in Atag bo s svojimi povezljivimi aparati tam opremil 44 pametnih domov.

Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga v Skupini Gorenje, pravi, da roboti, tudi virtualni, vse hitreje postajajo povsem normalna in pričakovana izboljšava za uporabnikovo izvrstno izkušnjo, ki mu obenem prihrani čas in poenostavi življenje oziroma vsakodnevna opravila.

Vladimir Nardin Foto: arhiv Gorenja

Iz Berlina se Gorenjeva Anna zdaj odpravlja v svet. »Anno bomo po sejmu IFA postopno uvajali na naše trge. Z njo bomo ponudili enostavno in za uporabnika najbolj primerno izbiro med našimi izdelki, izkušnja pa bo obenem preprosta in prijetna. Želimo zgraditi močnejšo vez med potrošniki in našimi blagovnimi znamkami,« pravi Nardin.