Viber za bančno platformo izbral Comtradovo rešitev

Razvojniki so uporabljali sodobne metode in razvili klepetalnega robota, ki razume in ustrezno obdela želje in zahteve uporabnika.

Objavljeno
02. december 2016 18.32
Miran Varga
Miran Varga

Digitalno bančništvo prek družabnih omrežij: 800 milijonov uporabnikov komunikacijske platforme Viber bo lahko bančno poslovanje opravljalo preko revolucionarne rešitve, razvite v regiji Adriatik. Gre za Comtradovo novo poslovno platformo imenovano Javni profil (angl. Public Accounts).

Ko gre za velike globalne rešitve, kar komunikacijska platforma Viber s svojimi več kot 800 milijoni uporabniki vsekakor je, smo Slovenci pogosto le uporabniki, včasih samo opazovalci. A ne tokrat. Razvijalci v podjetju Comtrade Digital Services so lahko nadvse ponosni na svoje delo. Na novi poslovni platformi podjetja Viber so namreč razvili programsko opremo za digitalno bančništvo prek družabnih omrežij.

Avtomatizirana bančna platforma pomeni pravcato revolucijo na področju bančništva, saj lahko sedaj uporabniki vrsto aktivnosti, ki so jih doslej opravljali na bančnem okencu, v e- ali m-banki, opravijo kar v aplikaciji Viber med »klepetom« z zanimivim bančnim robotom.

Bančništvo je tako sedaj uporabnikom še bližje, saj bo pošiljanje in prejemanje denarja mogoče opravljati prek vseh bank, ki bodo s podjetjem Viber sklenile pogodbo o sodelovanju. In teh bo v prihodnjih mesecih ogromno. Tudi slovenskih, sploh ko bo v veljavo stopila direktiva PSD2.

Dovolj bo pritisk le na en gumb

Uporabniki lahko že zdaj prek aplikacije Viber na svojem povezanem računu preverijo stanje in dostopajo do osnovnih bančnih storitev, kot so varen prenos denarja med računi, menjava in pošiljanje denarja ter dostop do drugih bančnih storitev. Vse te možnosti so jim na voljo na mobilnih napravah (telefonih ali tablicah) s pritiskom na en gumb v aplikaciji Viber. Prejemniki plačil prek aplikacije Viber lahko te že naslednji hip vidijo in dvignejo zgolj s pomočjo QR-kode na bankomatu ali v svoji bančni poslovalnici.

Komunikacijska platforma Viber orje ledino - bančne funkcionalnosti in pogovornega robota so razvili v podjetju Comtrade. Foto: Comtrade

»Večina bank že premore lastne mobilne aplikacije, a niso niti približno tako inovativne in učinkovite, sploh z vidika takojšnjih plačil, kot je bančna platforma aplikacije Viber. Gre za edino komunikacijsko platformo, ki se lahko neposredno integrira v obstoječa okolja bank in poveže z njihovimi rešitvami na področju digitalnega bančništva,« je povedal Matej Šošterič, direktor razvoja poslovanja za finančne tehnologije v družbi Comtrade Digital Services.

Bančna rešitev, prilagojena sodobnemu času

Z inovativno rešitvijo za Viberjevo platformo za bančništvo so v podjetju Comtrade Digital Services uporabnikom omogočili, da prek sporočilne platforme upravljajo najrazličnejše finančne transakcije, ter utrdili svoj položaj podjetja, ki oblikuje nove trende na področju digitalnega bančništva prek družabnih omrežij.

Bančna rešitev podjetja Comtrade Digital Services za Viber je tako sploh ena prvih na novi poslovni platformi podjetja, imenovani Javni profili (ang. Public Accounts). Ta nudi paket rešitev, s katerimi se lahko podjetja povežejo z obstoječimi in prihodnjimi partnerji. Platforma poleg takojšnjega sporočanja prinaša še grafično bogat vmesnik, ki ga je mogoče prilagoditi potrebam različnih podjetij.

Razvojniki so pri snovanju uporabljali sodobne agilne metode razvoja in razvili klepetalnega robota, ki razume in ustrezno obdela želje in zahteve uporabnika – hipno in varno. Le-ta se lahko neposredno integrira z obstoječimi digitalnimi rešitvami in platformami bank ter jim tako pomaga dosegati nove funkcionalnosti.

Omenjena rešitev namreč premore tudi orodje za privabljanje mlajše generacije, torej jutrišnjih ključnih potrošnikov. V podjetju Comtrade Digital Services so inovativno rešitev razvili v za to dimenzijo programske opreme skoraj rekordnem času – vsega treh mesecih.

Med vodilnimi tudi s hojo po tehnološkem robu

»Podjetja morajo digitalno preobrazbo poslovanja preprosto sprejeti in jo obrniti sebi v prid. Prav to je storil tudi Viber, prepričan sem, da bodo njegovemu zgledu sledila številna podjetja. Bančništvo s tovrstnimi rešitvami vstopa v novo dobo, velik delež tako imenovanih mikroplačil bomo uporabniki v prihodnje opravili kar prek komunikacijskih aplikacij in družbenih omrežij,« je še dodal Šošterič.

Elad Kojocaru, podpredsednik oddelka marketinga v družbi Viber, ga je dopolnil: »Viber je svojo pot začel kot aplikacija, ki povezuje ljudi. Zdaj predstavljamo nove načine, kako se uporabniki povezujejo s podjetji. Zavedamo se, da moramo hoditi po tehnološkem robu, če želimo ostati vodilni. S partnerjem, kot je podjetje Comtrade Digital Services, uvajamo k uporabnikom usmerjene inovacije in pionirske rešitve. Zdaj spreminjamo dojemanje ljudi, kaj vsega so sposobne komunikacijske platforme. Za začetek smo jim dodali bančništvo.«