Digitalno bančništvo prek družabnih omrežij: 800 milijonov uporabnikov komunikacijske platforme Viber bo lahko bančno poslovanje opravljalo preko revolucionarne rešitve, razvite v regiji Adriatik. Gre za Comtradovo novo poslovno platformo imenovano Javni profil (angl. Public Accounts).
Ko gre za velike globalne rešitve, kar komunikacijska platforma Viber s svojimi več kot 800 milijoni uporabniki vsekakor je, smo Slovenci pogosto le uporabniki, včasih samo opazovalci. A ne tokrat. Razvijalci v podjetju Comtrade Digital Services so lahko nadvse ponosni na svoje delo. Na novi poslovni platformi podjetja Viber so namreč razvili programsko opremo za digitalno bančništvo prek družabnih omrežij.
Avtomatizirana bančna platforma pomeni pravcato revolucijo na področju bančništva, saj lahko sedaj uporabniki vrsto aktivnosti, ki so jih doslej opravljali na bančnem okencu, v e- ali m-banki, opravijo kar v aplikaciji Viber med »klepetom« z zanimivim bančnim robotom.
Bančništvo je tako sedaj uporabnikom še bližje, saj bo pošiljanje in prejemanje denarja mogoče opravljati prek vseh bank, ki bodo s podjetjem Viber sklenile pogodbo o sodelovanju. In teh bo v prihodnjih mesecih ogromno. Tudi slovenskih, sploh ko bo v veljavo stopila direktiva PSD2.
Dovolj bo pritisk
Komunikacijska platforma Viber orje ledino - bančne funkcionalnosti in pogovornega robota so razvili v podjetju Comtrade. Foto: Comtrade
»Večina bank že premore lastne mobilne aplikacije, a niso niti približno tako inovativne in učinkovite, sploh z vidika takojšnjih plačil, kot je bančna platforma aplikacije Viber. Gre za edino komunikacijsko platformo, ki se lahko neposredno integrira v obstoječa okolja bank in poveže z njihovimi rešitvami na področju digitalnega bančništva,« je povedal Matej Šošterič, direktor razvoja poslovanja za finančne tehnologije v družbi Comtrade Digital Services.
Bančna rešitev,
Bančna rešitev podjetja Comtrade Digital Services za Viber je tako sploh ena prvih na novi poslovni platformi podjetja, imenovani Javni profili (ang. Public Accounts). Ta nudi paket rešitev, s katerimi se lahko podjetja povežejo z obstoječimi in prihodnjimi partnerji. Platforma poleg takojšnjega sporočanja prinaša še grafično bogat vmesnik, ki ga je mogoče prilagoditi potrebam različnih podjetij.
Razvojniki so pri snovanju uporabljali sodobne agilne metode razvoja in razvili klepetalnega robota, ki razume in ustrezno obdela želje in zahteve uporabnika – hipno in varno. Le-ta se lahko neposredno integrira z obstoječimi digitalnimi rešitvami in platformami bank ter jim tako pomaga dosegati nove funkcionalnosti.
Omenjena rešitev namreč premore tudi orodje za privabljanje mlajše generacije, torej jutrišnjih ključnih potrošnikov. V podjetju Comtrade Digital Services so inovativno rešitev razvili v za to dimenzijo programske opreme skoraj rekordnem času – vsega treh mesecih.
Med vodilnimi tudi s hojo
Elad Kojocaru, podpredsednik oddelka marketinga v družbi Viber, ga je dopolnil: »Viber je svojo pot začel kot aplikacija, ki povezuje ljudi. Zdaj predstavljamo nove načine, kako se uporabniki povezujejo s podjetji. Zavedamo se, da moramo hoditi po tehnološkem robu, če želimo ostati vodilni. S partnerjem, kot je podjetje Comtrade Digital Services, uvajamo k uporabnikom usmerjene inovacije in pionirske rešitve. Zdaj spreminjamo dojemanje ljudi, kaj vsega so sposobne komunikacijske platforme. Za začetek smo jim dodali bančništvo.«