Vodja prodaje izdelkov Jolly: Naredimo Aero spet velik!

Ob začetku počitnic, ki je hkrati intenzivno obdobje prodaje šolskih potrebščin, so predstavili nove Aerove izdelke.

Objavljeno
26. junij 2017 19.06
Špela Kuralt
Špela Kuralt
Celje – Ob začetku počitnic, ki je hkrati intenzivno obdobje prodaje šolskih potrebščin za novo šolsko leto, so predstavili nove Aerove izdelke. Avstrijska družba Brevillier Urban & Sachs, ki je tudi lastnica blagovne znamke Jolly, je v edini preživeli del Aera že vložila več sto tisoč evrov, načrti so veliki.

Avstrijska družba je za Aero Ida, nekdaj hčerinsko podjetje Aera, ki zaposluje invalide, julija lani odštela dobrega pol milijona evrov. S tem so postali 100-odstotni lastnik Aera Ida in lastnik blagovnih znamk. Kot je povedal globalni vodja prodaje izdelkov Jolly Clemens Ellmauthaler, so načrti z Aerom veliki: »Kupili smo nov polnilni stroj, stal je okoli 200.000 evrov, nov ultravijolični printer za personalizirane podpise za barvice. Med drugim smo investirali tudi v prostore in varnostne certifikate, skupno okoli 400.000 evrov. Razmišljamo o barvnem centru. Naredili bi veliko tovarno, v katero bi lahko prišli otroci in si ogledali celotno proizvodnjo. Lokacije že iščemo.«

Aero ima tako poleg svojih temper in vodenih barvic tudi barvice, svinčnike in voščenke. Pri tem celjska in avstrijska družba dobro sodelujeta, razlaga Ellmauthaler: »Barvice znamke Aero so narejene v Gradcu, prihajajo iz tovarne Jolly. V Celju pa že delamo nove tekoče barve Jolly, ki jih bomo prodajali v 140 državah sveta.« Njihovi najpomembnejši trgi so v Evropi in ZDA, kjer jim pri umeščanju avstrijskih izdelkov zelo pomaga muzikal Moje pesmi, moje sanje, skozi smeh razloži Ellmauthaler in dodaja, da je zelo pomembno, da Aero pomaga tržiti Robert Kranjec, ki ga v Avstriji vsi poznajo, čeprav ga včasih raje ne bi ... Aerove izdelke bodo sicer prodajali od Rusije, Evrope in ZDA. »Aero želimo narediti v Sloveniji in Evropi spet velik,« je poudaril Ellmauthaler.

Proizvodnja še ne dela na polno

Aero Ida je zadnji preživeli del Aera, ki je v stečaju pristal pred dvema letoma. Takrat je bilo v Aeru Ida 47 zaposlenih, danes jih je 31. Direktorica Mateja Pučko pravi, da je takrat več kot 60 odstotkov njihovih zaposlenih dejansko delalo za matično podjetje: »Tudi zdaj še vedno nismo dosegli, da bi bili vsi polno zaposleni. Tako se še vedno zgodi, da je še kdo doma in čaka na delo. Več bomo vedeli jeseni, ko bo lastnik povedal načrte za prihodnjo sezono.«

Ellmauthaler deluje optimistično: »Podjetje Aero Ida smo kupili tik pred stečajem. Zelo sem ponosen na to ekipo. V enem letu so postavili cel asortiment izdelkov, nov marketinški material, to je novi Aero. Ljudje pravijo, da so spet ponosni, da delajo za Aero.« Dodal je še, da mora slovenska ekipa poskrbeti za obrat v prodaji, da bodo lahko še več investirali, in da je prepričan, da so na dobri poti. Končal je s sloganom v slovenščini: »Ponosni na svoje barve.«