Madžarski nizkocenovni letalski prevoznik uspešno izkorišča večje povpraševanje svojih strank po poletih v srednje- in vzhodnoevropske države ter širi svoje poslovanje. Wizz Air s sedežem v Budimpešti je začel poslovati leta 2003 in leto dni pozneje ponudil svoj prvi letalski polet z letališča v poljskih Katovicah.
Wizz Air je prva leta sicer trdil, da dobro posluje, vendar je leta 2009 postalo jasno, da ima družba več deset milijonov evrov izgube, zato je bilo takrat mogoče slišati govorice, da bo družba prisiljena v stečaj. Toda po letu 2012 je Wizz Air redno posloval z dobičkom in leta 2015 uspešno ponudil svoje delnice na londonski borzi. Družba se lahko pohvali, da je vrednost njenih delnic letos dosegla rekord.
Lani je družba Wizz Air prepeljala 20 milijonov potnikov, imela okoli 1,5 milijarde evrov prihodkov in več kot 200 milijonov evrov dobička. Njeno uspešno poslovanje je mogoče pripisati tudi temu, da se družba posveča predvsem poletom v srednje- in vzhodnoevropske države ter se do zdaj ni poskušala uveljaviti na poletih v Sredozemlje in zahodnoevropske države, kjer je konkurenca ostrejša. Zaradi ostre konkurence na teh trgih so bili v zadnjem času nekateri letalski prevozniki, denimo britanski nizkocenovni prevoznik Monarch Airlines, prisiljeni začeti stečajni postopek. Po številu letal je Wizz Air največji letalski prevoznik na Madžarskem in zaradi nižjih stroškov poslovanja uporablja predvsem manjša ali srednje velika evropska letališča, leti tudi na ljubljansko letališče Jožeta Pučnika, od koder potniki lahko letijo v London ali Bruselj.
Iz Wizz Aira so pred kratkim sporočili, da nameravajo ponuditi nove polete z londonskega letališča Luton na Ciper, Slovaško, v Estonijo, Ukrajino in Albanijo. Poleg na novo odprtih letalskih prog bodo v Wizz Airu zagotovili tudi pogostejše polete z londonskega Lutona v Izrael, Romunijo in na Kosovo, saj se po teh poletih povpraševanje povečuje. Od junija 2018 bodo svojim letalom zato dodali še štiri nova, ki bodo vzletala z letališča Luton.
Vodstvo Wizz Aira poudarja, da bo Velika Britanija ostala zelo pomembno prometno središče za Wizz Air tudi po izstopu Velike Britanije iz Evropske unije, saj bodo povpraševanje svojih strank po več poletih poskušali uresničiti prav s povečano ponudbo poletov na londonsko letališče Luton. Wizz Air se zato zanima tudi za dodatne prostore, ki so na letališču Luton na voljo, ker so letalski prevozniki, kakršen je Monarch Airlines, nehali poslovati. Wizz Air torej uspešno izkorišča priložnosti, ki se ponujajo in s katerimi bo lažje zadovoljil rastoče povpraševanje v srednje- in vzhodnoevropskih državah.