DHL z novo zeleno storitvijo GoGreen

Nova storitev je prijazna do okolja in uporabnikom omogoča vzpostavitev zelenih preskrbnih verig.

Objavljeno
15. marec 2013 16.58
Posodobljeno
18. marec 2013 05.00
Alternative-fueled vehicle----Pictures provided by Corporate Communications, Region Europe. 04-2007. The photo may not be used if manipulated or deployed in such a way that the context is changed. Moreover it may not be used in an unrelated connection
Cveto Pavlin, gospodarstvo
Cveto Pavlin, gospodarstvo
DHL Express, ki je del nemškega logističnega velikana Deutsche Post DHL, je pred kretkim predstavil novo ogljično nevtralno lastnost GoGreen pri svoji storitvi pošiljanja dokumentov DHL Express Envelope, kar omogoča njihovim uporabnikom zmanjševanje škodljivega okoljskega vpliva.

DHL Express Envelope je storitev dostave od vrat do vrat za nujne necarinske pošiljke teže do 300 gramov do konca naslednjega delovnega dne, ki vključuje reciklirano, do okolja prijazno in trdno ovojnico. To je optimalna storitev za mednarodno pošiljanje lahkih dokumentov.

Nova lastnost storitve DHL Express Envelope prinaša uporabnikom zmanjšan ogljični odtis v njihovi preskrbovalni verigi. DHL izračunava izpuste ogljikovega dioksida, ki so povezani s rokovanjem in transportom vsake posamezne pošiljke, in njihov vpliv nadomesti z investicijami v priznane projekte za zaščito podnebja. Izračun izravnalnega procesa za GoGreen je vsako leto potrjen s standardom ISO 14064 in neodvisnega presojevalca Société Générale de Surveillance.

Zahteve po zelenih preskrbnih verigah

Izboljšana storitev je na voljo vsem uporabnikom storitev DHL v 110 državah po vsem svetu. »Vsak dan imamo čedalje več zahtev naših uporabnikov po zelenih preskrbovalnih verigah. Prepričani smo, da bo obogatena storitev DHL Express Envelope GoGreen dober odgovor na te zahteve,« pojasnjuje globalni produktni vodja DHL Expressa Roland Thomas.

Deutsche Post DHL je leta 2008 s predstavitvijo programa GoGreen postal prvo logistično podjetje, ki je določilo merljivo tarčo za zaščito podnebja. Zavezalo se je, da bo izboljšalo ogljično učinkovitost na nič odstotkov do leta 2020 v primerjavi z izhodiščnim letom 2007. Leta 2011, eno leto pred načrtom, je podjetje doseglo vmesno tarčo z desetodstotnim izboljšanjem ogljične učinkovitosti.

Rast storitev GoGren s trimestnimi števili

S prvim tovrstnim konceptom ogljično nevtralnega prevoza za komercialne pošiljke, ki uporabljajo storitve GoGreen že od leta 2006, se rast teh pošiljk v zadnjih treh letih izkazuje s trimestnimi številkami. DHL ravno tako ponuja napredno poročilo o izpustih emisij kot samostojno storitev posameznim uporabnikom.

DHL s storitvijo GoGreen dokazuje, da je lahko hitra dostava dokumentov tudi zelena, ogljično nevtralna lastnost.