GZS podelila slovenske spletne oskarje

Nagrado Netko 2013 so prejeli spletna stran Luke Kope, MKL, Zaobljuba.si, Gorenjski glas, Moja-matematika.si in Bolha.com.

Objavljeno
05. november 2013 19.13
Slovenija Ljubljana 23.10.2012 - Internetni potrossniki. Foto: Leon Vidic/Delo
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

Ljubljana - Gospodarska zbornica Slovenije je podelela slovenske spletne oskarje - nagrade Nekto 2013. Podeljene so bile nagrade v šestih kategorijah,izbrani sta bili tudi agencija leta in najboljša stran po izboru uporabnikov – glas ljudstva

Na razpis so bili vabljeni projekti, ki v posameznih kategorijah dosegajo vidne uspehe in so s svojo predstavitvijo na spletu stopili korak dlje.

Nagrado v kategoriji Predstavitve podjetij in korporativno komuniciranje je prejela spletna stran Luke Koper in izvajalca podjetja Emigma www.zivetispristaniscem.si. Kot so organizatorji zapisali v obrazložitvi, gre za dragocen in izvedbeno sodoben primer obveščanja javnosti o ključnih okoljskih vplivih Luke Koper.

V kategoriji Digitalni nastop državne in javne uprave je po mnenju GZS najboljša spletna stran Mestne knjižnice Ljubljana, izvajalca Spletodroma, »ker uspešno združuje obilico informacij in jih brez glamurja posreduje jasno ločenim ciljnim skupinam.«

Nagrado Netko 2013 je v kategoriji Mediji in informativni portali dobil Gorenjski glas, saj so na GZS mnenja, da portal močno dviguje povprečje in kaže smer ostalim regionalnim medijem. V dveh kategoriji Produkti in blagovne znamke ter v Digitalnih storitvah in aplikacijah je nagrado prejela spletna stran www.zaobljuba.si, lastnika Intuit, d.o.o., ter izvajalca Enki, d.o.o., z obrazložitvijo, da gre za projekt, ki na najbolj direkten način poroča temo, poslovni model in spletno produkcijo.

Kot najbolj prijazna spletna vsebina za otroke, je bila razglašena spletna stran www.moja-matematika.si, lastnika in izvajalca Zvonka Kosa, s.p. V obrazložitvi so zapisali, da je spletna vadnica nadgradnja tiskanih različic in bogato izkorišča interaktivni in kreativni potencial spleta ter otrokom približa matematiko na igriv in všečen način.

Lovoriko agencije leta si je prislužila ekipa podjetja Enki, ki je v skupnem seštevku zbrala največ točk. Glas ljudstva pa je pripadel spletni strani www.bolha.com, lastniku in izvajalcu Bolhi.com. Zmagovalec ljudstva je bil razglašen na podlagi štetja enega klika iz enega IP dnevno.