Na marketinški konferenci več kot 400 udeležencev

Predstavljene dobre prakse slovenskih podjetij.

Objavljeno
27. maj 2014 12.08
Posodobljeno
27. maj 2014 12.21
Erika Repovž, Gospodarstvo
Erika Repovž, Gospodarstvo
Portorož - Na 19. Slovensko marketinško konferenco na temo Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava? je v Portorož prišlo več kot 400 udeležencev. Pričetek je poleg pozdravnih nagovorov zaznamoval Patrick van der Pijl, direktor Business Models Inc., ki je predstavil praktične napotke za inoviranje poslovnih modelov. Predstavljene so dobre prakse slovenskih podjetij, ki so iz niš uspešno prešla na globalne trge ter panoga, ki je v velikem porastu - podatkih in njihovi analitiki. Popoldan bodo primere dobre prakse predstavila še tri slovenska podjetja, ki so zmagala na razpisu, na konferenci pa bodo prvič predstavili rezultate raziskave o trendih in izzivih marketinga v Sloveniji. Dan se bo končal z okroglo mizo dveh kandidatov za marketinškega direktorja 2014.

Največji marketinški dogodek leta se je letos odprl s pozdravnim govorom Darka Dujiča, predsednika UO DMS in direktorja Google Adriatic, ter Petra Frankla, direktorja in glavnega urednika Časnika Finance, in Marie Anselmi, predsednice programskega sveta 19. SMK in generalne direktorice Bisnode južni trgi. Poudarili so, da bo tokratna marketinška konferenca osvetlila sodobni pogled na marketing, aktualne teme in se osredotočila na porabnike.

Potem je več kot 400 udeležencev konference prisluhnilo predavanju na temo ustvarjanja in analiziranja poslovnih modelov. Uvodni govornik Patrick van der Pijl, direktor Business Models Inc., ki ima več kot 17 let izkušenj na področju strategij, inovacij in oblikovanja novih modelov, je namreč mnenja, da morajo organizacije nenehno nadgrajevati in inovirati poslovne modele, da bi ostale dobičkonosne, zdaj in v prihodnosti. Poudaril je tudi, da je »poleg lastnega poslovnega modela potrebno razumevanje in učenje iz drugih poslovnih modelov«. Na primerih različnih poslovnih modelov je pojasnil metodo Business Model Canvas (BMC), ki je sestavljena iz devetih ključnih točk: potrošnik, produkt/storitev, kanali komuniciranja, odnosi s potrošnikom, prihodkovni tokovi, glavni viri, glavne aktivnosti, glavni vzorci in stroškovna struktura. Hkrati je zbranim svetoval, da je pomembno začeti - »pričnite z majhnimi koraki. Vzpostavite ekipo za razvoj, preglejte orodja in druga znanja«, in zaključil je z mislijo, da se nove ideje generirajo med pogovori in odnosi s strankami.

Prvi konferenčni dan se bo nadaljeval z okroglo mizo Od nišnega do globalnega trženja, kjer bodo slovenski poslovneži Igor Akrapovič, podjetje Akrapovič, Maja Požar Andrejašič, REC, d. o. o., Stojan Petrič, Kolektor, in Sandi Češko, Studio Moderna, predstavili svoje zgodbe o uspehu na globalnih trgih. V nadaljevanju bodo Kathleen Peeters, Bisnode, Pawel Matkowski, Google SEEMEA, in Christopher Engman, Vendemore, udeležencem konference v sekciji Big data: od velikosti do relevantnosti razkrili, da ni vse v velikosti. Sledili bodo trije zmagovalci razpisa - Mlekarna Celeia in Aragon, NiceLabel ter Atlantic Grupa in Valicon, ki bodo spregovorili o primerih spremenjene strategije nastopa na trgu, uporabe novih idej in orodij, ki temeljijo na tehnologiji ter uvedbi slovenskega izdelka v tujini. Popoldne bodo udeleženci kot novost konference poslušali ugotovitve raziskave Mind Wide Open, ki bo identificirala ključne trende in izzive trženjske stroke ter ocenila pripravljenost podjetij na soočanje z izzivi. Raziskava je v letu 2014 zajela 350 srednje velikih in velikih podjetij iz vseh panog v Sloveniji, leta 2015 pa bosta dodani še Hrvaška in Srbija.