Na največjem investicijskem sejmu se predstavlja tudi Slovenija

Sejem MIPIM v Cannesu je največje mednarodno nepremičninsko stičišče podjetij in agencij ter potencialnih investitorjev.

Objavljeno
12. marec 2013 17.38
Posodobljeno
12. marec 2013 18.10
L. Đ., gospodarstvo
L. Đ., gospodarstvo
Ljubljana - V francoskem Cannesu so danes odprli štiridnevni mednarodni investicijsko-nepremičninski sejem MIPIM, na katerem se predstavlja tudi Slovenija kot primerna lokacija za tuje neposredne investicije ter tudi zanimive investicijske priložnosti.

Sejem MIPIM je največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki projekte ponujajo, kot potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti.

Predstavitev naše države je pripravila Javna agencija za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma - Spirit Slovenija. Na slovenskem razstavnem prostoru pa se poleg nje skupaj predstavljajo še Mestna občina Ljubljana in predstavniki posameznih investicijskih projektov. Kot so sporočili iz agencije Spirit, gre za poslovno-stanovanjski objekt ŠUMI, NUK II - nova narodno univerzitetna knjižnica, poslovni center City Tower in projekt prenove Slovenske ceste.

Sicer pa je sejem MIPIM tudi dobra priložnost za seznanitev z novimi trendi na investicijskem področju, za ogled razpoložljivih projektov ter za pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij. Organizatorji tudi letos pričakujejo blizu 20.000 obiskovalcev iz 80 držav, med njimi kar 4300 investitorjev. V času sejma bo tudi vrsta seminarjev, konferenc in drugih spremljevalnih dogodkov.

Poleg predstavitve na sejmu MIPIM bo agencija Spirit tudi letos nadaljevala z aktivno udeležbo na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih, kjer bo skupaj s povabljenimi podjetji aktivno predstavljala in tržila  investicijske projekte. Skupaj z nosilci investicijskih projektov bo nastopila tudi na sejmih EIRE v Milanu in ExpoReal v Münchnu, so sporočili iz agencije Spirit.