Sejem Alpe-Adria: Slovenija kot trajnostna destinacija

Premierno stojnica slovenskega turizma I feel Slovenia.

Objavljeno
27. januar 2014 21.40
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Ljubljana – Jutri bo za štiri dni na Gospodarskem razstavišču svoja vrata odprl turistični sejem Alpe-Adria, ki bo gostil ponudnike iz 12 držav. Slovenija se predstavlja na enotni stojnici in promovira trajnostni turizem.

Letos se na sejmu Alpe Adria: Turizem in prosti čas, vodilnem turističnem dogodku v regiji Alpe-Jadran, predstavlja 282 turističnih ponudnikov iz Slovenije, Madžarske, Italije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Grčije, Tunizije, Jordanije, Nepala ter Indije.

Sektor za turizem Spirit Slovenija bo izbrano turistično ponudbo naše države premierno predstavil na stojnici slovenskega turizma I feel Slovenia, in sicer kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo. Zgodba izhaja iz neokrnjene narave in naravnih danosti naše države in predstavlja njeno ključno konkurenčno prednost. V okviru tematike trajnostnega razvoja in trženja naše turistične ponudbe se bodo na osrednji slovenski stojnici predstavili ponudniki, ki nosijo naziv evropske destinacije odličnosti – EDEN, in ponudniki po Poti miru, ki se navezuje na spomin stote obletnice začetka prve svetovne vojne – Po Poti miru od Alp do Jadrana, ter drugi izbrani ponudniki slovenskega turizma, ki jih odlikuje trajnostni razvoj produktov. Mimogrede, tudi zunanji ministri tako imenovane Zelene skupine iz Islandije, Kostarike, Singapurja, Slovenije, Združenih arabskih emiratov in Zelenortskih otokov so podpisali skupno pismo Podnebne spremembe: poziv k trajnostnemu turizmu, v katerem pozivajo k razvoju trajnostnega turizma, ki se mora spopasti z izzivi podnebnih sprememb in vodne problematike ter pri tem zmanjšati negativne vplive in kar najbolj izkoristiti vse prednosti.

Ob pestrem obsejemskem programu bo posebna komisija pod vodstvom prof. dr. Janeza Bogataja podelila tudi nagrado za odličnost in kakovost v turizmu regije Alpe-Jadran. Poimenovali so jo po romarju Jakobu, ki simbolizira prvega turista popotnika. Tema letošnjega natečaja poudarja Inovativne primere pozitivne urbane ulične prehrane v turizmu.