Milka in Coca Cola najmočnejši znamki v regiji

Slovenski potrošniki so za leto 2012 za najboljšo blagovno znamko izbrali Milko, sledijo ji Coca-Cola, Fructal in Adidas.

Objavljeno
07. marec 2013 17.23
vidic/SP/MNENJA
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

Ljubljana - Vrstni red vodilnih znamk na lestvici si.Brand TOP50 2012 ni le zgolj naključje opravljene raziskave, pravijo v Društvu potrošnikov si.Brand. Podobne projekcije rezultatov raziskav o blagovnih znamkah so pokazale tudi druge nedavno opravljene komercialne raziskave. Milka in Coca-Cola trenutno veljata za najmočnejši blagovni znamki v regiji.

Po ugotovitvah Odbora za projekte Društva potrošnikov si.Brand se je prvič zgodilo, da so se na prvih petih mestih uvrstile le blagovne znamke v lasti tujih gospodarskih družb. Prva domača blagovna znamka je šele na šestem mestu. Na lestvici si.Brand TOP50 2012 zasledimo največ znamk iz prehrambene industrije, sledijo znamke proizvajalcev raznih pijač, zabavne elektronike, kozmetike, športnih izdelkov, znamke za dom in gospodinjstva, trgovske znamke in celo znamke s področja farmacije, zavarovalništva, avtomobilske industrije, prometa in interneta.

Projekt si.Brand TOP50 je raziskava o blagovnih znamkah med domačimi potrošniki. Društvu potrošnikov si.Brand omenjeni projekt koristi kot sredstvo za definiranje novih potrošniških raziskav ter sredstvo za povezovanje s potrošniki, proizvajalci in ponudniki blaga in storitev. V raziskavi so sodelovale domače in tuje blagovne znamke, izbrane v predizboru. Raziskava je potekala od 25. februarja do 10. decembra lani. Sodelovalo je 1084 oseb iz vse Slovenije v petih starostnih skupinah med 15 in 65 leti.

Znamke, uvrščene na lestvici si.Brand TOP50 2012, se neposredno uvrstijo v raziskavo si.Brand TOP50 2013, ostale pa se morajo kvalificirati skozi predizbor. Potrošniki so v letošnjem predizboru izbrali šest domačih in devet tujih znamk.